نیروی زمینی سپاه با تمام توان و ظرفیت مصمم به نقش آفرینی در تحقق شعار سال است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی فرماندهی معظم کل قوا،‌ گفت: نیروی زمینی سپاه با تمام توان و ظرفیت، مصمم و آماده نقش آفرینی در تحقق شعار سال است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور که به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان ستاد نیرو حاضر شده بود طی سخنانی بر عزم جدی نیروی زمینی سپاه در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد.

سردار پاکپور گفت: نیروی زمینی سپاه اگرچه طی سالهای گذشته در خلال مأموریت های ذاتی خود اقداماتی در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور انجام داده است، اما این نیرو با مدیریت هرچه تمام تر برای تحقق عملی شعار سال در مناطق مأموریتی اقدامات لازم را در راستای مأموریت امنیت پایدار بعمل خواهد آورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه احداث بیمارستان های صحرایی و ارائه رایگان پیشرفته ترین خدمات درمانی به محرومین،‌ فعالیت های فرهنگی،‌ساخت مدرسه،‌پل،‌جاده و… را نمونه هایی از اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و عمدتاً‌ مرزی کشور در طول سالهای اخیر خواند.

سردار پاکپور از ویژگی های شعار امسال را مدیریت جهادی خواند و اظهار کرد: بدون تردید مدیریت جهادی کلید اساسی حل معضلات کشور بوده و همه مدیران کشور باید ملزم به رعایت قواعد اینگونه مدیریت باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که از آموزه های دینی برمی آید جهاد یعنی تلاش مضاعف با نشاط و تحرک و حضور در میادین سخت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای دفاع از حق که در مقابل آن رفاه طلبی و راحت طلبی قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.