نیلسون: فقط من در پرسپولیس خوب نیستم

۲۱ام بهمن ،

نیلسون کوریا دربارهٔ تساوی پرسپولیس و نفت تهران در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، بیان کرد: به اعتقادم مقابل نفت نتوانستیم فوتبالی که راضی کننده است را ارائه دهیم. در همه بازی‌ها هم شایستگی خوب بودن را داریم، اما نمی‌توانیم آن کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم. در مجموع نتیجه‌ تساوی در بازی نفت عادلانه بود، چون هر دو تیم موقعیت خاصی نداشتند.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین دربارهٔ عملکرد رضایت بخش خودش مقابل ضعف خط دفاعی پرسپولیس، توضیح داد: کل تیم خوب کار می‌کند و فقط من عملکرد مثبتی ندارم. من به عنوان دروازه‌بان از کار خط دفاعی هم راضی‌ام، اما دلیل این که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ ایجاد می‌شود، این است که تیم دیگری آن طرف زمین است و این تیم خوب کار می‌کند.

نیلسون همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا پرسپولیس هنوز به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، مطرح کرد: رفتن به جام باشگاه‌های آسیا سخت است، اما غیر ممکن نیست. ما تا آخر می‌جنگیم و خودمان را باور داریم. می‌خواهیم تا پایان با قدرت ادامه دهیم. البته راه دیگری برای رسیدن به بازی‌های آسیایی وجود دارد و آن هم قهرمانی در جام حذفی است. ما در این جام هم موقعیت خوبی داریم و من به قهرمانی امیدوارم.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس تا پایان هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر با ۳۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. سرخپوشان پایتخت همچنین در رقابت‌های جام حذفی باید در تاریخ ۱۰ اسفند بازی مرحله یک چهارم نهایی را مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.