نیمار:می‌توانم خودم را در پیراهن بایرن تصور کنم

۱۹ام بهمن ،

 نیمار، مهاجم سانتوس، اعلام کرد که ممکن است روزی برای بایرن مونیخ بازی کند.

او در گفتگو با خبرگزاری آلمانی SID گفت:” همه لیگ ها از جمله بوندس لیگا هیجان انگیز می باشند. بایرن باشگاهی بزرگ با بازیکنانی فوق العاده است. بازی کردن برای بایرن اتفاقی است که می توانم آن را تصور کنم. چیزی وجود ندارد که بخواهم این احتمال را رد کنم.

شواین اشتایگر یکی از بهترین بازیکنانی است که دیده ام. این مسائلی پایه ای است که او را قوی کرده است؛ جایگیری، پاس دهی و حضور او در زمین.”

علی رغم اینکه باشگاههای بزرگی مانند بارسا و رئال به دنبال نیمار می باشند، اما او همچنان در سانتوس مانده و از این تصمیم اش دفاع کرد.

” از وقتی نوجوان بودم،رویای بازی در اروپا را داشتم اما مهم این است که از بازی کردن احساس خوبی داشته باشم و با سایر اعضای تیم تطبیق پیدا کنم.

لزوما به اسپانیا نخواهم رفت.”

نیمار معتقد است مسی، رونالدو و اینیستا، نامزدهای نهایی توپ طلای ۲۰۱۲، می توانند الگویی برای همه بازیکنان دنیا باشند.

” مسی، اینیستا یا رونالدو در سطح دیگری می باشند. آنها یک الگو برای همه می باشند؛ چه در داخل زمین و چه به عنوان یک انسان.”

او همچنین در مورد فشاری که تیم برزیل در جام جهانی ۲۰۲۴ احساس خواهد کرد، گفت:” به عنوان کشور میزبان، ما تحت فشار هستیم. هواداران باید به ما کمک کنند تا در جام جهانی که در کشورمان برگزار می شود، به قهرمانی برسیم.

برای رسیدن به این هدف باید هماهنگ تر شویم. هرچه این اتفاق زودتر رخ دهد،بهتر است. شخصا باید در ضربات سر، شوتزنی و جابجایی ها بهتر شوم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.