نیکبخت: در پرسپولیس راحت‌تر بودم

۳۰م دیماه ،

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص دربی ۷۶ اظهار داشت: تا دلتان بخواهد دربی دیده‌ام. در طول بازی‌ها لحظه‌های شیرین، تلخ و خطرناک را چشیده‌‌ام. در روزهایی که در دربی توپ زده‌ام شاید به خاطر استرس تا صبح نخوابیده‌ام و در روزهایی شاید آنقدر خوابیده‌ام که زیاد به فکر دربی نباشم و زودتر به بازی برسم.

وی افزود: همه دقایق دربی و لحظات آن خاطره است، اما راستش را بخواهید گلزنی من با پیراهن قرمز به آبی‌ها مزه دیگری داشت و یکی از شیرین‌ترین خاطراتم بود.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا در پرسپولیس راحت‌تر بودی یا استقلال، گفت: در هر دو تیم شرایط خاص خودم را داشتم، چون می‌دانستم بازی در این دو تیم بزرگ باید بسیار هوشمندانه باشد، اما در پرسپولیس بیشتر راضی بودم.

نیکبخت ادامه داد: دربی همیشه تماشاگرپسند بوده چون اگر تساوی هم داشته موقعیت‌های زیادی در آن به وجود آمده است. اگر بازیکنان بگویند حساس نیست، حرف درستی نزده‌اند، چون این بازی حساسیت خاص خودش را دارد.

نیکبخت در پاسخ به سؤالی که به نظر تو دربی ۷۶ با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود، گفت: این بازی فرق دارد، تیمی برگ برنده را در دست خواهد داشت که از کوچکترین موقعیت‌ها بهترین استفاده را بکند. موقعیت‌های مرده را زنده کند. استقلال که با حضور در صدر جدول وضعیتش مشخص است. امسال خیلی خوب ظاهر شده، اما پرسپولیس هم ۹۰ درجه تغییر کرده و به همین دلیل این بازی زیباتر از قبل است.

وی افزود: یک چیزی به هواداران پرسپولیس بگویم، دربی به هیچ عنوان ربطی به این موضوع ندارد که یک تیم بالای جدول است و یک تیم آخر جدول. اصلا این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد و مطمئن باشید نتیجه‌اش در زمین و وقت اضافه مشخص می‌شود. تیمی برنده است که از تجربه خود استفاده کند که به نظر من برنده دربی هفته‌ها خودش را از نوشته‌ها و انتقادها دور می‌کند و آرامش را می‌بیند اما خدا نکند یک تیم بازنده باشد.

نیکبخت دربارهٔ تعداد هواداران دو تیم نیز گفت: همیشه در ورزشگاه آزادی هواداران استقلال و پرسپولیس مساوی بوده اما فکر می‌کنم کمی پرسپولیسی‌ها بیشتر بوده‌اند. خیلی‌ها دوست دارند دربی را ببینند و یا در دربی بازی کنند. پس به همین دلیل مردم شب‌ها مقابل استادیوم می‌خوابند و فوتبالیست‌‌ها نیز برای بازی در دربی، متفاوت و بسیار با انگیزه می باشند. دلم برای دربی‌ها تنگ شده اما خوشبختانه خاطرات خوشم در دربی‌ها همیشه سبب شده که جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران داشته باشم.

وی در پایان دربارهٔ نتیجه بازی نیز گفت: پیش‌بینی این بازی درست نیست، شاید یک روز، روز یک تیم و بازیکن نباشد، اما به نظر من پرسپولیس می‌برد ولی باز هم می‌گویم که پیش‌بینی درست نیست. درحال حاضر دو تیم آنقدر بازیکنان باتجربه و فرصت‌طلب دارند که به همین دلیل پیش‌بینی‌ها کمی سخت شده اما امیدوارم نتیجه‌ای به دست بیاید که هواداران راضی باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.