نژادفلاح: برای رفتن رویانیان تصمیمی نگرفته‌ایم

۱۷م دیماه ،

محمد حسین نژاد فلاح در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است رویانیان از پرسپولیس جدا شود؟ اظهار کرد: برای رفتن رویانیان هیچ تصمیمی گرفته نشده است. رویانیان پول خوبی به باشگاه آورده است و ارتباطات بسیاری دارد. اکنون هم پرسپولیس در حال نتیجه‌ گرفتن است و ما نمی‌خواهیم این تیم به هیچ وجه به حاشیه برود.

وی دربارهٔ مشکلاتی که در آینده به دلیل اخراج ژوزه از پرسپولیس برای این باشگاه پیش خواهد آمد، تصریح کرد: باید روال قانونی پیش رود. قطعا نتیجه‌ به نفع ما نیست. هر خارجی با ما قرارداد می‌بندد، همیشه بازنده ما هستیم و ضرر و زیانش متوجه ماست.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دربارهٔ ادامه فعالیت یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی در پرسپولیس، اضافه کرد: قطعا ما از یحیی حمایت می‌کنیم. در کنار او کریم باقری حضور دارد. قطعا باید گل محمدی مجموعه‌ای را به خود اضافه کند که در این صورت جواب خواهد گرفت. ای کاش در اول فصل این تصمیم گرفته می‌شد و ما از این کادر استفاده می‌کردیم. از ابتدا هم معلوم بود، کادر فنی ارتباط خوب و صمیمی با بازیکنان نداشت، اما دیر به این نتیجه‌ رسید.

نژاد فلاح با تاکید بر این که جام حذفی را باید متعلق به پرسپولیس دانست، خاطر نشان کرد: شک نکنید که جام حذفی متعلق به پرسپولیس است. ما چیزی جز این جام نداریم که به آن فکر کنیم. این اطمینان را به هواداران می‌دهم که بازیکنانمان برای کسب این جام هم قسم شده‌اند. وضعیت ما در جدول لیگ برتر این نخواهد بود. ما خود را به جایگاهی که لیاقتش را داریم خواهیم رساند. از طرفی فاصله زیادی با صدر جدول نداریم. البته لیاقتمان قهرمانی است.

وی در واکنش به این سوال که آیا صحت دارد پرسپولیس ۳۰ میلیارد تومان در این فصل هزینه کرده است؟ گفت: نه. حتما این مبلغ درست نیست. میزان دقیق هزینه‌ها را از مدیرعامل بپرسید.

نژاد فلاح دربارهٔ قائم مقامی “منتقمی” در باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد: لازم بود که منتقمی به باشگاه پرسپولیس بیاید. مهم نیست که چه کسی پیشنهاد حضور او را در پرسپولیس داد. مهم این است که هیات مدیره حس می‌کرد رویانیان نیازمند به همراهی بیشتری دارد. منتقمی در چند استان مدیر کل بوده و ورزش را به خوبی می‌شناسد و قطعا می‌تواند به ما کمک کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.