نکته های اقتصادی دکوراسیون

۲۲ آبان ،

توصیه می کنیم پیش از آغاز خرید مبلمان و یا رنگ آمیزی منزل خود سری به چند کتاب فروشی بزنید. با خرید کتاب دکوراسیون ممکن است ایده های قابل توجهی در مورد رنگ و نحوه چیدمان وسایل بگیرید.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران برای دکوراسیون بسیارزیبا و جذاب محیط زندگی خود حتما نیازی نیست از مبلمان گرانقیمت استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم پیش از آغاز خرید مبلمان و یا رنگ آمیزی منزل خود سری به چند کتاب فروشی بزنید. با خرید کتاب دکوراسیون ممکن است ایده های قابل توجهی در مورد رنگ و نحوه چیدمان وسایل بگیرید.

خرید کتاب دکوراسیون: برای دکوراسیون بسیارزیبا و جذاب محیط زندگی خود حتما نیازی نیست از مبلمان گرانقیمت استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم پیش از آغاز خرید مبلمان و یا رنگ آمیزی منزل خود سری به چند کتاب فروشی بزنید. با خرید کتاب دکوراسیون ممکن است ایده های قابل توجهی در مورد رنگ و نحوه چیدمان وسایل بگیرید.

۲) استفاده از وسایل قدیمی: گاهی می توانید از وسایل و مبلمان قدیمی برای منزل خود استفاده نمایید. وسایل و اشیایی که ممکن است در زیرزمین منزل شما بدون استفاده افتاده باشند یا بعضی از آنها را بتوانید از مکان هایی نظیر جمعه بازار تهیه کنید. نکته: در صورت علاقه به خرید از جمعه بازارها سعی کنید در آخرین ساعات روز مراجعه نمایید تا بتوانید با قیمت های مناسب تری خرید خود را انجام دهید. از اینکه چانه می زنید تا جنس مورد نظر را با قیمت مناسبی خریداری نمایید اصلا خجالت نکشید!

۳) مشورت با مالکخانه: در صورتی که محل سکونت خود را اجاره نموده اید و از رنگ آمیزی و یا کف پوش آن رضایت ندارید، سعی نمایید پیش از هرگونه تغییرات با مالکخانه مشورت نمایید و وی را متقاعد کنید که بها رنگ آمیزی و تغییرات را از اجاره کسر نماید.

۴) رنگ آمیزی لوازم خانه: رنگ آمیزی و تغییر رنگ لوازم، ارزان ترین روش ممکن برای ایجاد تنوع در دکوراسیون می باشد. ضمن اینکه خود شما هم می توانید آن را انجام دهید.

۵) استفاده از هدایای دوستان: هدایایی را که دوستان و اقوام به عنوان هدیه منزل تازه برای شما می آورند، لزوما در کمد و گنجه نگذارید. می توانید از آنها در نقاط مختلف منزل جهت دکوراسیون استفاده نمایید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.