نکونام:در تهران با هواداران جشن صعود می گیریم/ خبری از انتقام نیست

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

سرنوشت فوتبال ایران و کره دوباره به هم گره خورده است. سه ماه پس از جشن مونسو و صعود ایران به جام جهانی، حالا کره‌ای‌ها می‌خواهند انتقام دو باخت رفت و برگشت برابر ایران را از فوتبال ایران در یک بازی باشگاهی بگیرند اما پسران آبی که با اقتدار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند، می‌خواهند راه نرفته فوتبال ایران را پس از ۲۲ سال تکمیل کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.در این میان استقلالی‌ها حساب ویژه‌ای روی بازیکنان باتجربه‌شان کرده‌اند. بازیکنانی نظیر جواد نکونام که تابستان آینده بازوبند کاپیتانی ایران در جام جهانی بر بازو خواهد بست، مهره‌ی مهمی در میدان چهارشنبه عصر ورزشگاه جام جهانی سئول خواهد بود.
جواد نکونام دربارهٔ آخرین وضعیت خودش می گوید:«خوشبختانه وضعیتم خوب است. بهتر هستم و مداوا رویم صورت گرفته. بعد از تب و لرز شدیدی که کردم، با کمک پزشکان اکنون وضعیت بهتری دارم. دیروز هم تمرین سبکی انجام دادم. فکر می‌کنم تا روز بازی آماده شوم و اگر کادر فنی صلاح دید می‌توانم برای استقلال بازی کنم.»او اشاره به بازی سخت روز چهارشنبه می کند و می گوید:«بازی سختی است. به هر حال فوتبال کره برای همه شناخته شده است. سئول تیم خوبی است. فکر می‌کنم آن‌ها در لیگ کره اکنون در رده سوم باشند. سئول توانسته الاهلی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت‌ها بود را حذف کند و این نشان از قدرت تیم کره‌ای دارد. به هر حال بازی بسیار سختی در کره خواهیم داشت. باید بتوانیم با نتیجه خوب از این بازی خارج شویم تا در نهایت هفته آینده در حضور تماشاگران‌مان کار را تمام کنیم.درست است که ما اکنون نماینده فوتبال ایران هستیم اما در رقابت‌های باشگاهی فضای متفاوتی حاکم است. بحث انتقام نیست. آن‌ها آن دو بازی را باختند و پرونده رقابت‌های انتخابی جام جهانی با صعود ایران به عنوان تیم اول بسته شد. اما بازی چهارشنبه رویارویی تازه‌ای است بین فوتبال باشگاهی ایران و کره. اکنون هر دو تیم به فکر صعود به فینال می باشند. امیدوارم این اتفاق برای نماینده فوتبال ایران بیفتد. به هر حال همان طور که گفتم در بازی‌های ملی فضای دیگری حاکم است و نباید این بازی را با آن رقابت‌ها مقایسه کرد. »

او در پاسخ به این سوال که اکنون و پس از صعود استقلال به نیمه نهایی، دیگر بحث رنگ‌ها مطرح نیست و همه فوتبال ایران منتظر می باشند که پس از صعود ایران به جام جهانی استقلال بتواند سال موفقیت آمیز فوتبال را با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل کند این واکنش را نشان داد:«ما ایرانی‌ها نشان داده‌ایم هر وقت متحد باشیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم این اتحاد و همدلی همچنان وجود داشته باشد و ما هم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم و با قهرمانی در آسیا موفقیت‌ها را تکمیل کنیم. »

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.