نکونام:مقابل مردم ایران مسئول هستم/هر کس لیاقتش را داشته باشد توپ طلا را می برد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > بسکتبال – جواد نکونام در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

آقای نکونام احتمال دارد بعد از جام جهانی به تیمی خارجی بروید

خب چیزی که برای من مهم است عادت دارم کاری را خوب آغاز کنم و یک کار را به بهترین نحو آغاز. من این کار را در پاس. اوساسونا و استقلال تا انشاالله تا آخر فوتبالم ادامه بدهم و بتوانم بهترین عملکرد را در تاریخ حورم در این باشگاه داشته باشم. حضور در امارات کوتاه بود و جنبه پیشرفت نداشت برایم. چیزی که برایم مهم است با ایران خوش بدرخشم و تیم ما موفق باشد. بتوانم یک رهبر نمونه باشم. این آرزویی برای هر فوتبالیستی به یک تیم خوب برود. برای من هم هست قطعا. امیدوارم اگر لیاقتش را دارم بتوانم بروم و اگرنه با تمام وجود در استقلال هستم و دوست دارم فوتبالم را با تیم محبوبم تمام ککنم. رسیدن من به اینجا نشان دهنده برتری نیست. هم بازیکن چینی و کره ای هر دو لیاقت رسیدن به این عنوان را دارن. تشکر از دائه که از من تعریف کرد. امیدوارم طوری باشد که با هم دوستی ها را در زمین مسابقه ادامه بدهیم وگرنه بردن جایزه چیزی است در قبل می ماند و مهم آینده است و همدیگر را دوباره در زمین ببینم. برنامه ای برای خداحافظی از جام جهانی ‎

من چند سال از فوتبالم مانده است این را باید بزرگان نظر بدهند که من اندازه آنها هستم یا نه. ایران در قبل و آینده همیشه بازیکن بزرگ داشته است. افتخار می کنم اگر اسم من کنار بزرگ های فوتبال ایران باشد. امیدوارم شایستگی را داشته باشم. خودم نمی توانم بگویم بزرگ هستم یا نه. عضو کوچک فوتبال ایران وظیفه ام را برای فوتبال ایران انجام می دهم. در قبال بازوبندی که می بندم مقابل مردم کشورم خودم را مسئول می دانم. امیدوارم شایستگی بستن بازوبند را داشته باشم. امیدوارم نام من کنار این نام ها قرار بگیرد. بودن کنار این بزرگ ها افتخاری است برای من.
حضور بازیکنان چینی و کره ای و ایرانی در سال های اخیر در بهترین بازیکنان آسیا بسیار شده است. نظر تو؟
نشان می دهد فوتبال تیم ها پیشرفت کرده است مخصوصا تکرار این قضیه در ۶ سال. حضور ۶ بازیکن کره ای و چینی و ایرانی در مراسم نشان می دهد برنامه ریزی های باشگاهها و رشد ملی چقدر بوده است. من به یک نفر نسبت نمی دهم. این کار گروهی است. اگر تیم های موفق نبودند ما بازیکنان اینجا نبودیم. تیم های ما موفق بودند و به نمایندگی از آنها اینجا بودیم. بدون تلاش و زحمت گروهی هیچ بازیکنی نمی تواند رشد پیدا کند. همه بازیکنان باشگاهی و مربیان با هم تلاش کردند تا در نهایت یک نفر حضور پیدا کرده است. این نشان می دهد که فوتبال این سه باشگاه و ملی پیشرفت کرده اند و بازیکنان بیشتر زحمت کشیده اند.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.