نکونام انصاری فرد را به باد انتقاد گرفت!

جواد نکونام با انتقاد از محمدحسن انصاری فرد، گفت: متاسفم این آقا که یک دهم من و کریمی برای این فوتبال کار نکرده، به خودش اجازه می‌دهد تا این حرف‌ها را بزند. آن هم در شرایطی که تمامی مردم و رسانه‌ها از تیم ملی حمایت می‌کنند.

عصر ایران ورزشی – جواد نکونام با انتقاد از محمدحسن انصاری فرد گفت: متاسفم که محمدحسن انصاری فرد به خودش اجازه می‌دهد و حرف‌هایی را درباره سرمربی تیم ملی، من و علی کریمی می‌زند. می‌خواهم از انصاری فرد بپرسم که شما کجای این فوتبال هستی که به خودت اجازه می‌دهی اینچنین صحبت کنی؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، در واکنش به درخواست برکناری کی روش از سوی انصاری فرد، گفت:  آقای انصاری فرد آیا شما یک صدم کی‌روش سابقه مربی‌گری داری که می‌گویی باید کی‌روش برکنار شود؟ کی‌روش برکنار شود که شما به تیم ملی بیایی و اینجا هم ۱۰۰ میلیارد بدهی به جا بگذاری؟! اگر شما این کاره هستی، بهتر است بدهی‌های راه آهن را پرداخت کنی؛ بدهی‌هایی که از زمان مدیریت شما در این باشگاه به ارث مانده. تازه این بحث‌هایی است که می‌توان درباره شما رسانه‌ای کرد و چیزهای دیگری هست که نمی‌توان گفت!

نکونام افزود: من کسی نیستم که بخواهم به کسی بی‌احترامی کنم اما وقتی می‌بینم فردی پایش را از گلیمش بیشتر دراز کرده مجبور می‌شوم این حرف‌ها را به خاطر قداست تیم ملی بزنم و اگر قرار باشد ادامه بدهد حرفهای دیگری را هم خواهم زد. متاسفم این آقا که یک دهم من و کریمی برای این فوتبال کار نکرده، به خودش اجازه می‌دهد تا این حرف‌ها را بزند. آن هم در شرایطی که تمامی مردم و رسانه‌ها از تیم ملی حمایت می‌کنند. فکر می‌کنم تنها چند نفر انگشت‌شمار هستند که از برد ما برابر کره خوشحال نشدند.

جواد نکونام که تا به حال با چنین لحنی در فوتبال ایران علیه کسی موضع گیری نکرده بود، گفت: من در فوتبال زیر نظر مربیانی کار کرده‌ام که فقط به من یاد داده‌اند باید احترام گذاشت و تا آخرین لحظه حضورم در فوتبال به همه احترام می‌گذارم. حتی وقتی در برهه‌ای علیه من بارها نوشته شد، موضعی نگرفتم. اما انگار در ایام بیکاری به این آقا خیلی خوش گذشته است و در خانه‌اش نشسته و این حرف‌ها را می‌زند. من ناراحت خودم نیستم. ناراحتی‌ام از این است که برخی‌ها با حرف‌هایشان می‌خواهند قداست فوتبال ملی را زیر سوال ببرند.

وی افزود: خوشحالی مردم را با چه چیزی می‌توان عوض کرد؟ چه مقدار باید خرج می‌کردیم تا مردم به اندازه دیشب خوشحال شوند؟ من از این تعداد افراد انگشت‌شمار می‌خواهم اجازه دهند مردم خوشحال باشند. بردی که تنها در سایه اتحاد ملی به وجود آمد. مطمئنا اگر این اتحاد بین مردم، رسانه‌ها، مسئولان دولتی، مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی نبود این پیروزی کسب نمی‌شد. در هفته‌های اخیر رسانه‌ها یار دوازدهم تیم ملی بودند و بار دیگر ثابت شد که ما همیشه با یار دوازدهم موفق می‌شویم. باید همین راه درست را ادامه دهیم و نظرهای شخصی‌مان را کنار بگذاریم.

محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل سابق باشگاه راه آهن، یک روز قبل از بازی ایران و کره جنوبی، رد یکی از برنامه های ورزشی تلویزیون ایران، برکناری کی روش از مربیگری تیم ملی ایران را شرط بهبود اوضاع تیم ملی دانسته بود.

انصاری فرد همچنین سن بالای علی کریمی و جواد نکونام را یکی از مشکلات تیم ملی ایران دانست و تلویحاً خواستار کنار رفتن این دو بازیکن  از جمع ملی پوشان ایران شده بود.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.