نکونام: برای هواداران قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد/ احساس می‌کنم مرد سال فوتبال آسیا شوم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – جواد نکونام می گوید حضورش در میان سه بازیکن برتر آسیا نتیجه زحمات مربیان استقلال و تیم ملی است.

به گزارش ممتاز؛ جواد نکونام پس از پیروزی استقلال برابر ملوان در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر گفت: «مدتی بود که بازیکنان استقلال در کنار یکدیگر تمرین نکرده بودند اما خدا را شکر که در نهایت سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوردیم. امیدوارم تا پایان فصل همین روند را ادامه دهیم.»

او با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: «برای هواداران قهرمانی در پایان فصل اهمیت دارد، نه نیم فصل. ما هم به دنبال صدرنشینی نبودیم و هدف اصلی مان کسب ۳ امتیاز بود.»

جواد نکونام که نامش در میان سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۲۴ دیده می گردد، در این مورد گفت:‌ »فردا برای حضور در نشست خبری راهی مالزی خواهم شد و امیدوارم این افتخار را به دست آورم. اگر بازیکن سال آسیا شوم مثل همیشه خدا را شکر می کنم، اگر هم این اتفاق رخ ندهد به زندگی ام ادامه می دهم.»

کاپیتان تیم ملی ایران که در سالهای حضورش در فوتبال اسپانیا هم شانس کسب این جایزه را داشت، گفت: «در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ هم می توانستم این عنوان را به دست آورم اما نشد. احساس می کنم که امسال به این افتخار می رسم و امیداوارم این اتفاق بیفتد. به هر حال حضور من در این مرحله نتیجه زحمات مربیان استقلال و تیم ملی است.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.