نکونام: مشکل من نه بازوبند بود نه مجیدی

۵ م دیماه ،

خبرآنلاین: جواد نکونام از بازی گهر به بعد، وقتی خبر ناراحتی شدیدش در رختکن استقلال انتشار یافت، سکوت کرد.

جواد نکونام هافبک استقلال سکوت خود را می شکند. شماره ۶ استقلال و تیم ملی به کسی نگفته بود از روز یکشنبه در تمرینات این تیم حضور نخواهد یافت. تصمیمی که او گرفته بود، مقارن شد با حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال. به همین سبب، اولین شایعه سریعا شکل گرفت؛ «نکونام به سبب حضور مجیدی، در تمرین استقلال حاضر نشد.» اما این تنها شایعه نبود. آرام آرام شایعات دیگری نیز به راه افتاد؛ نکونام به خاطر بازوبند کاپیتانی در تمرین استقلال حاضر نمی شود. این گفته های امیر قلعه نویی نیز، چنین شایعه ای را جدی تر کرد: «متاسفم برای کسی که مردم را نادیده می‌گیرد و دنبال یک تکه پارچه می رود و مردم را با یک تکه پارچه عوض می‌کند…»

به نظر می رسید این جملات، مستقیما جواد نکونام را نشانه رفته است. رحمتی در تمرین استقلال حاضر شده و فرهاد مجیدی نیز کوچک‌ترین حرفی دربارهٔ بازوبند نمی زند؛ بدین ترتیب به نظر می رسید او که برای یک تکه پارچه «می رود» جواد نکونام است. اما هافبک با تجربه استقلال که دیروز سکوت را خود را شکست، در این باره به خبرورزشی می گوید: «مشکل من بازوبند کاپیتانی نیست. هیچ وقت در استقلال دنبال بازوبند نبوده و نیستم. مشکل من در استقلال چیز دیگری است. همه مسئولان تیم هم می دانند که مشکل من بازوبند نیست. آنها از همه چیز خبر دارند و مشکل واقعی من را می دانند.»

نکونام که علاقه ای ندارد این موضوع باز شود، ادامه می دهد: «مشکل من این است که دوست ندارم یکسری حرمت ها شکسته بود. نباید یکسری ارزش ها از بین برود. بی شک اگر این حرمت ها شکسته شود و ارزش ها از بین برود، نه برای باشگاه خوب است و نه برای شخص من.»

او احترام به قلعه نویی را به عنوان بازیکن واجب می داند و می گوید: «یکی از ارزش ها احترام به سرمربی تیم است که من همیشه سعی کرده ام آن را حفظ کنم. به عنوان یک بازیکن حرفه ای دوست دارم به باشگاه و سرمربی ام احترام بگذارم. قلعه نویی انصافا در این مدت از من حمایت های بسیاری کرده است. او از روزی که وارد استقلال شدم، پشت من بود. هر زمانی که نیاز بود از من حمایت کرد. به خاطر همین چیزها بود که دوست داشتم با او کار کنم. از ابتدا تا امروز و قطعا در آینده نیز این رابطه خوب ما پابرجا خواهد بود.»

نکو در پاسخ به شایعه غیبتش در تمرینات استقلال به سبب حضور فرهاد مجیدی نیز چنین واکنشی نشان می دهد: «شما از من جمله ای دارید که گفته باشم از آمدن مجیدی ناراحت هستم؟ حتی در برنامه ۹۰ هم از بازگشت فرهاد استقبال کردم. کدام آدم عاقلی از قوی شدن تیمش، ناراحت می گردد؟ صحبت هایی که دربارهٔ ناراحتی ام به خاطر کاپیتانی یا آمدن فرهاد مجیدی مطرح می گردد، درست نیست. اتفاقا من بسیار خوشحال هستم که او به استقلال بازگشت. تیم حالا منسجم تر و قوی تر می گردد.»

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از استقلال برود، پاسخ روشنی نمی دهد: «من از اول هم گفتم که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم مگر اینکه شرایطی پیش بیاورند که مجبورم کنند تا جدا شوم.»

او حرف های خود را با این جملات تمام می کند؛ با جملاتی دربارهٔ بازوبند: «من هم معتقدم طرفداران مهمتر از همه چیز می باشند. خوشحالی آنها، خوشحالی ماست و ناراحتی آنها ناراحتی ما. طرفداران استقلال در این مدت به من لطف بسیاری داشتند. نمی دانم چطور جواب این لطف شان را بدهم. فقط به آنها می گویم مشکل من نه بازوبند است و نه حضور مجیدی. همانطور که گفتم دوست ندارم حرمت ها شکسته شود، همین. من اگر دنبال کاپیتانی بودم که وقتی از اسپانیا آمدم، بازوبند را می بستم. به هر حال کاپیتان تیم بودم و همه می گفتند جواد بازوبند را ببندد ولی من گفتم بهتر است بازیکن دیگری ببندد چون هدف من بازوبند نیست؛ قهرمانی با استقلال است.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.