نکونام: منتظر فتح الله زاده هستم/ با احترام به تراکتورسازی و پرسپولیس، استقلالی ام

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – نکونام می‌گوید بعضی‌ها دوست ندارند او در استقلال بماند.

به گزارش ممتاز؛ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی می گوید برای روشن شدن تکلیفش، منتظر استقلال و علی فتح ا… زاده است. شماره ۶ آبی ها که مدتی سکوت کرده بود در این گفت و گو سعی کرد تا به نگرانی هواداران پاسخ دهد و از وضعیت خود بگوید. او یکبار دیگر تاکید می کند دوست دارد در استقلال بماند و تا روز شنبه نیز منتظر خواهد ماند.

وضعیت تو با استقلال تهران چه شد؟ بسیار از هواداران نگران وضعیت تو می باشند و می خواهند بدانند تکلیفت چه می گردد؟

من یک استقلالی هستم. اگر اوساسونا را ترک کردم و به ایران آمدم به خاطر همین هواداران بود. طبیعی است که دوست نداشته باشم که به راحتی استقلال را از دست بدهم. قبلا گفته ام، دوباره تاکید می کنم که همچنان دوست دارم در خدمت استقلال و هواداران باشم و فصل آینده نیز برای این تیم بازی کنم.

این روزها شایعاتی وجود دارد که تراکتورسازی و پرسپولیس هم به تو پیشنهاد داده اند.

بله، من از سوی پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهاددارم اما ضمن احترامی که برای این دو تیم ریشه دار کشور قایلم، باید بگویم که یک استقلالی هستم. به خاطر این تیم از حضور در یکی از معتبرترین لیگ دنیا گذشتم. دربارهٔ شایعه جدایی ام هم باید بگویم، این شایعات شیطنت اشخاصی است که دوست ندارند جواد نکونام در استقلال بماند.

این اشخاص را معرفی نمی کنید ؟

در اینجا اخطار می دهم اگر همچنان به شیطنت هایشان ادامه دهند بزودی آنها را به هواداران معرفی کرده و نقشه هایشان را افشا می کنم .

با حرف هایی که زدی، وضعیت تو با استقلال به کجا رسیده است؟ آیا مذاکراتی کرده اید یا خواهید داشت؟

با توجه به اینکه من این روزها مشغول رسیدگی به امور تولد فرزندم هستم، یکی از دوستان نزدیکم را مامور کردم که با فتح ا… زاده صحبت کند و در حقیقت کارهایم را انجام بدهد. این کاری است که بسیار ها انجام می دهند و من برای اولین بار انجام دادم. به هر حال همچنان منتظر هستم تا آقای فتح ا.. زاده با رفیقم جلسه ای برگزار کند. من روی قول هایی که مدیرعامل استقلال داده حساب کرده ام و تا شنبه منتظر می مانم.

تا شنبه زمان بسیاری نمانده است… واقعا چه خواهید کرد؟

اگر زمان بسیاری نمانده است، پس صبر کنید. بسیار زود همه چیز مشخص خواهد شد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.