نکونام: من و رحمتی هواداران را اذیت کردیم

۱۸اردیبهشت،

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، جریان اختلافش با سیدمهدی رحمتی سبب شد تا هر دوی آنها شناخت بیشتری از اطرافیانشان در استقلال به دست آورند.

ممتازنیوز: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، جریان اختلافش با سیدمهدی رحمتی سبب شد تا هر دوی آنها شناخت بیشتری از اطرافیانشان در استقلال به دست آورند.

جواد نکونام دربارهٔ آشتی‌اش با سیدمهدی رحمتی گفت: “همان‌طور که رحمتی گفت، متاسفانه بعضی اشخاص با آوردن و بردن حرف‌های بی‌پایه و اساس سبب شدند تا اختلافی بین ما ایجاد شود. درست است که داخل زمین با هم خوب بودیم و تنها فکرمان موفقیت استقلال بود اما در خارج از زمین رابطه‌مان قطع شد؛ آن هم فقط به خاطر آن حرف‌های پوچی که این اشخاص بین من و مهدی مطرح کرده بودند.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اشخاص از استقلال بودند، گفت: “بله اما فکر می‌کنم این اتفاق حکمتی داشت و آن هم این که من و مهدی دوست و دشمن‌مان را بهتر بشناسیم. دربارهٔ دیدار‌مان هم در رستوران دوبی باید بگویم، برنامه‌ریزی از قبل نشده بود و تنها دوستان مشترک من و مهدی هم که اتفاقا فوتبالی هم نیستند، ما را به رستوران‌شان دعوت کردند. در آنجا با هم حرف زدیم و گفتیم که اگر مسئله‌مان با گفت‌وگو حل می‌شود، بنشینیم و در تهران با یکدیگر صحبت کنیم که این اتفاق هم افتاد و کدورت‌ها از بین رفت. بازگشت شرایط به حالت عادی بین من و رحمتی اتفاقی بود که باید به هر حال می‌افتاد و از امروز به بعد من و رحمتی مثل قبل و شاید بهتر از قبل دوست هم هستیم.”

نکونام دربارهٔ قهرمانی استقلال و گلزنی‌اش در دیدار برابر فولاد گفت: “گلی که زدم واقعا طعم خاصی برایم داشت اما مهم این بود که تیم محبوبم قهرمان شد تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود. دربارهٔ آن گل هم باید بگویم، کار خاصی را انجام ندادم و اگر تلاش بازیکنان نبود، نمی‌توانستم از آن موقعیت استفاده کنم. باید از مردم و هواداران هم به نوبه خودم عذرخواهی کنم که این فصل بسیار اذیت‌شان کردیم و دیر قهرمان شدیم.”

وی افزود: “استقلال با پتانسیلی که داشت، باید زودتر از این‌ها قهرمان می‌شد. در نیم فصل اول روزهای دشواری را پشت‌سر گذاشتیم. بهتر است بگوییم که استقلال در نیم‌فصل اول قهرمان شد. در نیم‌فصل دوم با بازیکنان خوبی که به تیم‌مان اضافه شدند، کارمان راحت شد.”

نکونام در پاسخ به سوالی دربارهٔ عدم همراهی استقلال از سوی هوادارانش در طول فصل جاری گفت: “هواداران را در این فصل بسیار اذیت کردیم. در سه بازی در خانه جلوی چشم‌شان شکست خوردیم. دو بار به سپاهان باختیم و یک بار هم برابر الهلال شکست خوردیم. فکر می‌کنم با این بازیکنان و توانایی می‌توانستیم زودتر آنها را شاد کنیم.” 

ایسنا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.