نکیسا: سکوت تهران را در ایام عید دوست دارم

۱فروردین ۱۳،

نیما نکسیا دوزاره بان سابق تیم ملی و پرسپولیس با ۳۷ سال سن هنوز ازدواج نکرده و ایام عید را در این چند ساله اخیر بدون همسر گذرانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی نظرات متفاوتی دربارهٔ خرید شب عید دارد.

نکیسا در این باره بیان داشت: خرید شب عید دارای فلسفه جداگانه ای است اشخاصی که از بضاعت کمتری برخوردارند و به بهانه شب عید یک بار درسال خود را نونوار می کنند درحالیکه مابقی مردم پوشاکشان را در طول سال تأمین می کنند و نیازی به خرید شب عید ندارند.

دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص شلوغی بازار در ایام عید بیان کرد: به هر حال مردم ایران در این ایام شور و ذوق بسیاری برای خرید کردن دارند آنها با بهاری شدن هوا دوست دارند ظاهرشان هم نونوار شود.

وی دربارهٔ کمک به اعضای خانواده در خانه تکانی عید گفت: مادرم به همراه پدرم، دو خواهرم و دامادهایمان خانه را تکان می دهند و نیازی به کمک من ندارند.

وی در ادامه تصریح کرد: من آدم منظمی هستم به خاطر همین خانه ام همیشه مرتب و تر و تمیز است در ایام عید فقط گردگیری جزئی انجام می دهم.

وی دربارهٔ گذراندن تعطیلات عید گفت: تقریبا تعطیلات عید را سعی می کنم که در تهران باشم چرا که بهترین جا در ایام عید تهران است سکوت تهران را در این ایام بسیار دوست دارم.

وی دربارهٔ خاطره انگیزترین عیدی که گذرانده، بیان کرد: من به همراه تیم ملی در نوروز سال ۷۷ در فرانسه بودم تحویل سال نوروز ۷۷ مصادق با بازی تیم ملی مقابل نانت فرانسه شده بود که ما بین دو نیمه در رختکن سال تازه را تحویل کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: آصفی سفیر ایران در فرانسه بود که یک سفره هفت سین در وسط رختکن برای تیم ملی تدارک دید برد تیم ملی مقابل نانت فرانسه در همان شب سال تحویل برایم خاطره انگیز بود.

وی دربارهٔ سال ۹۲ مصادف باسال مار گفت: من بسیار به این خرافات اعتقادی ندارم به نظرم هرکس با کارهایی که در یک سال انجام می دهد سرنوشتش را رقم می زند.

دروازه بان سابق تیم ملی تصریح کرد: اکثر عمر ورزشی ام را در موقع سال تحویل در اردوی تیم ملی و پرسپولیس بودم چند سالی این فرصت را پیدا کردم که در کنار خانواده عید را سپری کنم.

وی درخصوص اولین دید و بازدید عید گفت: ما خانواده جمع و جور و صمیمی داریم به خاطرهمین سه ، چهار روز اول عید تمام دید و بازدیدها را انجام می دهیم در ابتدا به بزرگان فامیل سرمی زنیم و بعد به دیدار کوچکترهای فامیل می رویم.

وی در خصوص وضعیتش در سال قبل گفت: وضعیتم به لحاظ مالی در سال قبل خوب نبود را انجام می دهیم در ابتدا به بزرگان فامیل سرمی زنیم و بعد به دیدار کوچکترهای فامیل می رویم.

وی در خصوص وضعیتش در قبل گفت: وضعیتم به لحاظ مالی درسال قبل خوب نبود امیدوارم امسال وضعیتم بهتر شود.

نکیسا در مورد برنامه هایش در ایام عید گفت: صدا و سیما برنامه های خوبی در ایام عید در نظر گرفته است من در این ایام سعی می کنم به اتفاق خانواده فیلم ببینم.

علاوه بر آن مدیر برنامه هایم چند برنامه اجرای موسیقی برای کودکان سرطانی در نظر گرفته که قرار است در ایام عید انجام دهم.

وی دربارهٔ دروغ سیزده گفت: دلار در پایان سال۹۱ هزار تومان می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.