نگارخانه نمایشگاه گروهی عکس با عنوان “هشت نگاه ، شرح من”برگزار شد

گالری «بن بست» از امروز میزبان نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «هشت نگاه، شرح من»می‌شود.
نیلوفر شاهپوری _ مسئول نگارخانه بن‌بست _ درباره این نمایشگاه توضیح داد:
نمایشگاه فوق مجموعه ای از عکس های متفاوت در زوایای گوناگونی از نگاه عکاس به پیرامون زندگی روزانه است. «رنگهای تند در قاب نگاه شاد زیستن را »، «دیوار های قدیمی ؛ نستالژیک بودن را»،«غروب دریا؛ نگاه دلگرفتگی را» ، «نورها در میان درختان؛ نگاه عمیق بودن را » ، در مخاطب تداعی می کند . همه و همه ی این عکس ها امواجی از زندگی بهاری را در بهار ۹۲ به مخاطبان القاء می کند .
او معتقد است: آن‌چه که در این عکس های هنرمندانه ، چشم را جلب می‌کند، زندگی بی پیرایه انسانی ماست. آن صحنه هایی که هر روز از کنار آن عبور می کنیم و توجه ای بدان نداریم . شرحی خاص از دید یک هنرمند به دنیای امروزی است.
شاهپوری ادامه داد: در این نمایشگاه ۴۸ اثر از مجید توکلی،محمد جوانی،علی ذهبی،مریم ظهیری مهر، پرویز فلاحتکار، زهره مولوی، شرمین نصیری،حسین نوری در سبکهای : ماکرو، آبستره،طبیعت، زندگی شهری، عکس های هوایی،پرتره و عکس های مفهومی با موضوع بهار ۹۲ از دیدگاه هنرمندان به زندگی امروزی.
علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۱ اردیبهشت تا ۲ خردادماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برای بازدید از این آثار به گالری بن بست مراجعه کنند.
نگارخانه به نشانی خیابان آزادی‌، انتهای خیابان استاد معین، ساختمان شهید حیدری. واقع شده و روزهای ، پنج شنبه و جمعه تعطیل است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.