نگارش فیلمنامه ˝رویای مارسل˝ به اتمام نرسیده است/ ˝ساخت ایران ۲˝ در حال نگارش است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سید امیر پروین حسینی از پایان نگارش و تکمیل نسخه نهایی فیلمنامه ˝رویای مارسل˝ تا اواخر دی ماه خبرداد.

 امیر پروین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت ساخت فیلم “رویای مارسل” به کارگردانی مسعود اطیابی گفت: در ماهی که گذشت سفری به کشور برزیل داشتیم تا لوکیشن‌های مربوط به فیلم را بازبینی کنیم و نامه‌نگاری‌های مرتبط با سازمان‌ها و نهادهای مختلف را برای فیلمبرداری فیلم انجام دادیم. هدف از این سفر این بود تا مقدمات ساخت این فیلم در کشور برزیل را بررسی کنیم.

پروین حسینی ادامه داد: هنوز نگارش فیلمنامه “رویای مارسل” به اتمام نرسیده است و منتظر هستم تا نسخه‌نهایی این فیلم آماده شود تا پیش تولید فیلم را آغاز کنیم. تصمیم داریم تا پایان سال جاری پیش تولید این فیلم را آغاز کنیم. نسخه‌نهایی فیلمنامه تا اواخر دی ماه آماده خواهد شد و بعد از نهایی شدن فیلمنامه کار پیش تولید فیلم را آغاز خواهیم کرد.

پروین حسینی در خصوص آخرین وضعیت سریال “ساخت ایران ۲” گفت: در حال حاضر مراحل نگارش قسمت دوم “ساخت ایران” به اتمام نرسیده است. فصل دوم این مجموعه به نوعی ادامه همان داستان است. بخش‌های عمده‌ای از فصل دوم در ایران تصویربرداری می‌شود و بخش‌هایی دیگر هم قرار است در خارج از کشور جلوی دوربین برود. محمد حسین لطیفی یکی از گزینه‌های اصلی کارگردانی این مجموعه است اما هنوز به توافق نهایی در خصوص این پروژه نرسیده‌ایم.

“رویای مارسل” به کارگردانی مسعود اطیابی یک کمدی اجتماعی  و خط اصلی قصه در مورد سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

قرار است که مقدمات و حاشیه‌های ساخت فیلم “رویای مارسل” در حدود ۱۰ درصد در کشور ایران ساخته شود ولی باقی مانده و اصل کار تولید در کشور برزیل و چند شهر بزرگ آن انجام ‌شود.

 

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.