نگاهی به بازیهای هفته سی و دوم لیگ برتر

۲۰فروردین۱۳،

 هفته سی و دوم لیگ برتر جمعه با انجام شش مسابقه و در غیاب استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مثلث مدعی قهرمانی آغاز می‌شود. نگاهی به این شش بازی می‌اندازیم؛

فجرسپاسی – مس ؛ کرمانی‌ها به دنبال جایگاه پرسپولیس

فجرسپاسی با ۳۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول است و برای اینکه حتی روی کاغذ هم در خطر سقوط نباشد در این بازی خانگی به دنبال پیروزی است. فجری‌ها در ورزشگاه خانگی و چمن مصنوعی می‌توانند از هر تیمی امتیاز بگیرند. به این ترتیب مس کرمان روز سختی را در شیراز دارد. مس اگر در این بازی پیروز شود ممکن است به رده ششم صعود کند و جای پرسپولیس را بگیرد البته در صورتی که سرخپوشان نتوانند در اصفهان پیروز شوند.

ذوب‌آهن – پرسپولیس؛ بازی دستگرمی سرخپوشان

ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر و افزایش فاصله‌اش با تیم پانزدهم جدول آلومینیوم هرمزگان باید در اصفهان برابر پرسپولیس به پیروزی برسد. از سویی دیگر سرخپوشان تهرانی که خود را برای فینال جام حذفی آماده می‌کنند، می‌خواهند در سه دیدار پایانی لیگ هم نتیجه‌ای شایسته بگیرند. هرچند گل‌محمدی پس از فینالیست شدن تیمش گفت بازی‌های لیگ برای پرسپولیس دستگرمی است.

سرخپوشان در جام حذفی ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داده بودند اما این بازی برای ذوبی‌ها بسیار حساس‌تر از جام حذفی است و در صورت شکست شرایط‌شان در لیگ سخت‌تر می‌شود بنابراین ذوب‌آهن با تمام توان در این بازی به میدان خواهد آمد. پرسپولیس اگر پیروز شود در نهایت ممکن است شانس پنجمی در لیگ را داشته باشد.

نفت تهران – داماش گیلان؛ تلاش برای حفظ سیزدهمی و پنجمی

داماش پس از شکست در نیمه‌نهایی جام حذفی از نظر روحی دچار افت شد اما داماشی‌ها برای اینکه همچنان در لیگ برتر بمانند و خطر سقوط تهدیدشان نکند باید در تهران امتیاز بگیرند تا سیزدهم باقی بمانند. نفت هم برای حفظ رتبه پنجمی خود تلاش می‌کند.

صبای قم – سایپا؛ بازی بدون حساسیت

نبرد تیم‌های نهم و دهم جدول حساسیتی ندارد و بازیکنان و مربیان دو تیم فقط برای شایستگی‌های فنی خود تلاش می‌کنند. هیچکدام از این دو تیم دغدغه سقوط و صعود ندارند. صبا در رده دهم و سایپا نهم است. مرفاوی اعلام کرده باشگاه صبا برای فصل آینده با او مذاکره نداشته با این حال تلاش می‌کند که در بازی‌های آخری که در صبا مربی است نتایج قابل قبول‌تری بگیرد.

ملوان – پیکان؛ آخرین امید پیکان

درودگر مدیرعامل ملوان بعد از شکست برابر آلومینیوم از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و به آنها قول داد در هفته‌های آخر لیگ این تیم بهتر نتیجه بگیرد هرچند بعد از جدایی فرهاد پورغلامی ملوان نتایج مطلوبی نگرفت. با این حال محمد احمدزاده که پایش هم شکسته تلاش می‌کند در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرد. پیکان هم اگر در این بازی بازنده شود امیدهای کمرنگش برای بقا به یاس تبدیل می‌شود. باید دید پیکان می‌تواند از بندر انزلی به سلامت عبور کند.

نفت آبادان – راه‌آهن؛ در انتظار یک بازی زیبا و هجومی

نفت آبادان آخرین تیم جدول لیگ برتر همچنان امیدوار است که تعداد تیم‌های لیگ برتر کاهش پیدا نکند و این تیم کورسویی از امید برای بقا و رسیدن به پلی‌آف داشته باشد به همین دلیل هم مسئولان باشگاه پاداش ویژه‌ای برای سه بازی آخر نفت در نظر گرفته‌اند ولی علی دایی هم نمی‌خواهد در لیگ برتر بازنده باشد. بنابراین انتظار می‌رود در این بازی شاهد یک بازی زیبا باشیم. مسابقه‌ای که نفت در آن سراسر حمله خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.