نگاهی به کره ای های حاضر در بوندسلیگا

  سایت گل – سه لژیونر در میان ملی پوشان کره ای که در دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ بازی کردند و یا در اردوی های آماده سازی تیم ملی حاضر بودند در بوندسلیگا شاغل هستند.

   چا دو ری مدافع ۳۲ ساله ی باشگاه دوسلدورف، کو جا چول هافبک ۲۳ ساله باشگاه آوگسبورگ و هیونگ مین سون مهاجم ۲۰ ساله هامبورگ از جمله ملی پوشان کره ای شاغل در بوندسلیگا هستند که در بین این بازیکنان سون مهاجم ۲۰ ساله هامبورگ همواره یکی از نفرات اصلی تیم ملی کره محسوب می شود و در اکثر بازی های مقدماتی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

  چا دو ری تنها در دو دیدار از ۶ بازی بوندسلیگایی و آن هم به عنوان بازیکن جانشین برای دوسلدورف به میدان رفت و عملکرد چندان موفقی در بوندسلیگا نداشت. سن بالا و حضور مدافعان قدرت مندی همچون مالزاس یونانی در این تیم فرصت چندانی برای این مدافع کره ای باقی نمی گذارد او هم اکنون تنها ۳۷ دقیقه در این فصل بازی کرده و با توجه به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی کره شانس چندانی برای دعوت شدن به اردوی آمادگی پیش از دیدار با ایران ندارد.

  کو جا چول هافبک شماره ۷ باشگاه آوگسبورگ قعرنشین بوندسلیگا در این فصل چندان روی فرم نبوده و از آمادگی بدور است این هافبک ۲۳ ساله تنها ۲ بازی برای آوگسبورگ به میدان رفت و در مجموع ۶ دیدار تنها ۱۳۷ دقیقه در میدان حاضر بود و تاثیرگذار نیز نبوده است. او هم از جمله بازیکنانی است که برای جلب نظر مثبت سرمربی تیم ملی کره کار دشواری در پیش دارد.

   اما موفق ترین و خطرناک ترین بازیکن کره ای ها هیونگ مین سون بازیکن شماره ۴۰ باشگاه هامبورگ، این جوان ۲۰ ساله در کنار رافائل فان در فارت از ارکان هجومی تورستن فینک محسوب می شود. سرعت و تکنیک بالا و قدرت جنگندگی از او یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب هامبورگ ساخته که در تمامی بازی ها از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

  سون تا اینجای فصل ۳ گل برای هامبورگ به ثمر رساند که مهمترین آن ها گلزنی در دیدار مقابل بوروسیا دورتموند بود که به پیروزی ۳ بر ۱ هامبورگی ها منجر شد و توانست علاوه بر شکست دادن دورتموند پس از ۳۱ بازی شرایط را تا حدودی برای هامبورگ تغییر داده و آن ها به اولین سه امتیاز فصل دست یابند و از محبوبیت خوبی نیز در نزد هواداران متعصب هامبورگ برخوردار شود. او با ۱۸۳ سانتی متر از قامت خوبی در   جدال های هوایی برخوردار و یکی از گل های این فصل را نیز با ضربه سر به ثمر رسانده است.

   علاوه بر گلزنی، سون در طول ۶ بازی گذشته ۱۲ شانس منجر به گل نیز برای سایر بازیکنان فراهم کرده که تمامی این آمار و اطلاعات به خوبی کیفیت بالای این مهاجم را نشان می دهد و به جرات می توان از او به عنوان یکی از آماده ترین آسیایی های شاغل در بوندسلیگا نام برد. قدرت جنگندگی و حمل توپ و ضربات دقیق پای چپ و راست از وی یک مهاجم فرصت طلب ساخته که می تواند تا حدود زیادی برای خط دفاعی کند تیم ملی ایران خطرساز شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.