نگاهی به آخرین کپی آیفون ۶ + تصاویر

نگاهی به آخرین کپی آیفون 6 + تصاویر

اسمارت فون های زیادی قصد رقابت با قدرتمندترین گوشی هوشمند آیفون ۶ را دارند و شرکت ها تا جاییکه می توانند سخت افزار و نرم افزار گوشی های خود را به آن نزدیک می سازند ولی لنوو دقیقا آن را کپی کرده است.

آخرین کپی آیفون۶  توسط شرکت لنوو طراحی شد. این کپی برداری به حدی است که حتی این شرکت در معرفی این گوشی در وب‌سایت خود به صورت کامل از وب‌سایت اپل و نحوه معرفی آیفون ۶ بهره جسته است!

لنوو S90 Sisley

با ساخت تلفن همراه جدید S90 Sisley ، خود را با اپل درگیر ساخته چرا که این محصول جدید در واقع مدل کپی شده آیفون شش است و طراحی این اسمارت فون را دارد. گوشی هوشمند Sisley S90 گوشی هوشمندیست که در طراحی آن کمترین تفاوت‌ها با آیفون ۶ را خواهید یافت. بر اساس اطلاعات منتشره ، Sisley S90 دارای نمایشگر آمولد ۵ اینچی۷۲۰p، با رزولوشن اچ دی است، ضخامت بدنه ۶٫۹ میلیمتری و در قلب آن پردازشگر ۶۴ بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز قرار دارد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین قابل توجه ۸ مگاپیکسلی در قاب جلویی (سلفی) برخوردار است.

لنوو S90 Sisley

این تلفن همراه دارای حافظه موقت (RAM) یک گیابایتی بوده و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی است  و موتور گرافیکی این موبایل هم Adreno 306 است.همچنین S90 Sisley از ارتباط نزدیک NFC ، نسل چهارم شبکه های تلفن همراه و دو سیمکارت پشتیبانی می کند و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی روی آن قرار دارد.

محصول جدید لنوو با اندروید ۴٫۴ کیت کت کار می کند و قیمت آن تقریبا ۳۳۰ دلار یا حدودا کمی بالاتر از یک میلیون تومان است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.