نگاهی به انواع نوت‌بوک‌های MSI‎

اگر قصد خرید لپ‌تاپی دارید که مجبور نباشید دائما آن را شارژ کنید، معرفی انواع نوت بوک‌‌های MSI می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد. ‎

اقتصادآنلاین/گروه بازار دیجیتال:

اگر قصد خرید لپ‌تاپی دارید که مجبور نباشید دائما آن را شارژ کنید، معرفی انواع نوت بوک‌‌های MSI می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد. ‎

معراج هلشی، کارشناس رایانه، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: Wind Netbook جزو نت‌بوک‌های MSI است که معمولا در سایز ۱۲ اینچ به پایین موجودند. این سری بیش‌تر مورد استفاده مدیران و کارمندانی است که نیاز دارند برای مشاهده ای‌میل‌ها و یا فایل‌های ساده خود، دائما نت‌بوکشان را با خود حمل کنند. در این سری می‌توان به U180 و U270 اشاره کرد.

وی افزود: لپ‌تاپ سری CR به لپ‌تاپ MutiMedia ام‌اس‌آی معروف هستند. نمایشگر آنها نسبت به مدل‌های دیگر کیفیت بالاتری دارند. کیفیت صدای این سری هم خوب است. بنابراین می‌توان این سری را مخصوص افرادی دانست که به تماشای فیلم، بازیهای سطح متوسط و افرادی که نیاز به لپ تاپی برای انجام امور روزمره دارند.

هلشی تصریح کرد: این سری از نوت بوک‌ها دارای تکنولوژی Cinema pro هستند که برای تماشای فیلم‌ها با کیفیت بهتر به کاربر کمک می‌کند که می‌توان به CR650-CR460-CR430 اشاره کرد.

وی ادامه داد: لپ تاپ سری X-Slim برای افرادی مناسب است که دائما دستگاه را با خود حمل می‌کنند چرا که عمر باتری طولانی دارد. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپی دارید که مجبور نباشید دائما آن را شارژ کنید، سری X-slim لپ تاپ‌های MSI را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لپ تاپ سری CX این نوت بوک‌ها بهترین گزینه برای کاربری خانگی محصوب می شوند از لحاظ دیزان وطراحی شیک از خصوصیات سخت افزاری خوبی برخوردار هستند و قیمت نسبتا پاینی هم دارند که می توان به نوت بوک‌های CX640-CX61-CX41-CX480 اشاره کرد.

این کارشناس محصولات رایانه‌یی، اظهار کرد: لپ تاپ سری G، از لپ تاپ Gaming برند MSI محسوب می‌شوند. کارت گرافیک این سری معمولا قوی است و حجم ذخیره‌سازی بالایی هم دارد. بنابراین اگر اهل بازی هستید و یا به لپ‌تاپی با گرافیک قوی نیاز دارید، MSI سری G کاملا مناسب شماست. از این سری می‌توان به نوت‌بوک‌های GT60-GT70 -GT780DXplus-GT683DX اشاره کرد.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.