نگاهی به شکست فوتبالیست‌های معروف در زندگی زناشویی

۲۶ام بهمن ،

مربی ۵۰ساله ‌تیم‌ ملی بلغارستان پس از آن‌که از دو سال قبل دست از چهارمین پیمان زناشویی کشید، از چند ماه قبل با آریدانه، دانشجوی ۲۴ساله رشته روانشناسی آشنا شده است.

ممتازنیوز: در میان ستارگان فوتبال، چهره‌‌هایی می باشند که به‌خاطر ازدواج با یک یا چند زن در لیست سیاه عکاسان شکارچی جهان مطبوعات (پاپاراتزی‌ها) قرار گرفته‌اند که در این میان پرونده اخلاقی دیگو مارادونا، لوتار ماتیوس و پله از همه قطور‌تر است. 

مارادونا

ورونیکا اوخدای ۳۴ساله که حدود۷ سال پیش با دن دیگو ازدواج کرده، در این باره گفته: «من باردارم و ۵ ماه دیگر فرزندمان متولد می‌شود.»

این در حالی است که دیگو مارادونا، دو دختر دارد که دالما و جیانینا نام دارند. جیانینا، همسر سرخیو آگوئروست و این زوج، یک فرزند ۳ساله به نام بنیامین دارند و حالا بنیامین باید منتظر خاله یا دایی تازهش و کوچک‌ترین عضو خانواده باشد.

ازدواج دوباره لوتار ماتیوس

لوتار ماتیوس پس از‌ آن‌که در زمینه تعداد حضور در تیم کشورش با ۱۵۰ بازی،‌ رکورد فوق‌العاده‌ای را خلق کرد، به‌نظر می‌رسد در اموری مانند ازدواج و پیمان زناشویی نیز در اندیشه ثبت رکوردی بی‌نظیر در بین ورزشکاران است.

مربی ۵۰ساله ‌تیم‌ ملی بلغارستان پس از آن‌که از دو سال قبل دست از چهارمین پیمان زناشویی کشید، از چند ماه قبل با آریدانه، دانشجوی ۲۴ساله رشته روانشناسی آشنا شده است.

این موضوع سبب شد تا رسانه‌‌های کشورش خبرها مربوط به آن را منعکس کنند و حتی گزارش دهند به‌زودی ازدواج این دو تحقق خواهد یافت؛ اما درست در زمانی کهفوتبال​دوستان آلمانی منتظر جشن ازدواج این چهره بودند، انتشار یافتن خبری تعجب همگان از جمله آریدانه را برانگیخت.

این خبر جنجالی مربوط به آشنایی کاپیتان اسبق ژرمن‌‌ها با یوانا توژینکی ۲۷ساله است. بعضی رسانه‌‌های محلی نوشتند این خانم ۲۷ساله ششمین زن زندگی بازیکن سال‌‌های دور آلمان‌‌ها به شمار می‌رود و حتی پیشنهاد ازدواج نیز دریافت کرده است. با انتشار یافتن این خبر، جنجال تازه‌ای دربارهٔ وی به وجود آمد زیرا آریدانه در گفت‌وگو با یک نشریه خانوادگی عنوان کرد از بی‌تعهدی ستاره پیشین شوکه شده و نمی‌تواند چنین رفتاری را درک کند. ماتیوس که در دوران جوانی، چهره‌ای موفق و حتی جهانی بود، به تعبیر خود ژرمن‌‌ها در زندگی خصوصی و تشکیل خانواده، یکی از ناموفق‌ترین‌‌های جهان به شمار می‌رود.

وی تاکنون چهار بار ازدواج کرده که ‌با وجود تولد فرزندان متعدد، سرانجامی مثبت و خوش نداشته است.نخستین باری که وی ازدواج کرد، به سال ۱۹۸۱ میلادی مربوط می‌شود. در آن هنگام با سیلویا پیمان زندگی بست که حاصل آن دو دختر بود. این زندگی مشترک در سال ۱۹۹۲ به بن‌بست طلاق خورد.

در سال ۱۹۹۴ وی با لولیتا مورنا، دانشجوی سوئیسی ازدواج کرد. ثمره این ازدواج، پنج‌سال زندگی و تولد یک پسر بود.

ماتیوس پس از آن‌که در سال ۱۹۹۹ از همسر سوئیسی‌اش جدا شد، اظهار ‌داشت دیگر به سراغ تجربه تکرار پیمان ‌زناشویی نخواهد رفت اما او بار دیگر ازدواج کرد و ماریجانا کاستیچ، اهل صربستان سومین همسر این بازیکن اسبق آلمانی شد ولی در سال ۲۰۰۷ او اعلام طلاق کرد.

کمی پس از آن وی با کریستیانا لیلی‌یانای اوکراینی آشنا شد و ازدواج کرد و درست در اولین روز سال ۲۰۰۹ میلادی خبر طلاق این دو در لاس‌وگاس امریکا انتشار یافتن یافت.

پل گاسکوئین

بعد از مارادونا می‌توان پل گاسکوئین را دومین ستاره خبرساز دانست. اعتیاد شدید این ستاره انگلیسی به مشروبات الکلی سبب شده بعضاً کار‌های عجیبی از او سر بزند. هم‌اکنون چند سالی است که او هر ماه توسط پلیس کشور انگلستان تحت بازجویی قرار می‌گیرد. 

پلیس جزیره برای کشاندن این ستاره سرشناس به ایستگاه پلیس هر ماه یک بهانه تازه پیدا می‌کند. به تازگی رفتار گاسکوئین سبب اعتراض عده‌ای از هواداران فوتبال در جزیره شده است. او نیز همانند مارادونا دو بار ازدواج کرده است.

جرج بست

جورج بست را می‌توان بددهن‌‌ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال دانست. او در مستطیل سبز به خاطر استفاده از الفاظ ناپسند بار‌ها و بار‌ها کارت قرمز داوران را جلوی چشمانش دیده و با مصدومیت‌‌های شدیدی مواجه شده است. بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال، نقش حاشیه در زندگی او پررنگ‌تر شد. اعتیاد به مشروبات الکلی، رسوایی‌‌های اخلاقی و… سبب شد او به چهره منفوری در فوتبال جزیره تبدیل شود. جرج بست از آن دسته بازیکنانی بود که چند بار تجدید فراش کرد!

کریس رونالدو

کریس رونالدو نیز از آن دسته ستارگانی است که زندگی‌اش سراسر حاشیه است. رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل تیم ‌‌ملی انگلستان سبب اخراج وین رونی از میدان شد. این مسئله سبب شده بود تا او در ابتدای حضورش در اولدترافورد با حاشیه‌‌های بسیاری مواجه شود.

او حتی در خیابان‌‌های منچستر نیز چندین بار با فوتبالدوستان انگلیسی درگیر شده بود. او این شیطنت‌‌ها را در رئال مادرید نیز ترک نکرده است.به‌علاوه رونالدو فرزند خود را از یک دختر انگلیسی دارد ولی بسیار زود از او جدا شد و حالا با یک مدل روسی نامزد کرده است. 

منبع: ایران


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.