نگاه تجاری غضنفری صنعت را تهدید می‌کند

چکیده: عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه نگاه تجاری وزیر صنعت، معدن و تجارت خطری است که صنعت را تهدید می کندگفت: توجه وزیر صنعت ،معدن و تجارت به بخش صنعت کمرنگ شده است و این خطر که صنعت درآینده دچار مشکل شود وجود دارد.

به گزار ش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت سید شریف حسینی افزود: ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی به منظور کوچک کردن بدنه دولت ، هدف گذاری برای اجرای اصل ۴۴ وبیشتر شدن نظارت وزارتخانه جدید بود اما متاسفانه درراستای اهداف تعریف شده عمل نشده است.

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی درادامه با بیان اینکه نگاه تجاری وزیر صنعت ، معدن و تجارت خطری است که صنعت را تهدید می کنداظهار داشت: متاسفانه وزیر صنعت و معدن و تجارت درانتخاب معاونین و مدیران با دید بازرگانی وارد شد و بیشتر مدیران وزارتخانه ادغامی را از بدنه وزارت بازرگانی انتخاب کرد.

وی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به بخش صنعت و این که صنعت موتور محرک اقتصاد است متاسفانه نگاه وزیر صنعت ،معدن و تجارت به صنعت کاهش یافت و دید بازرگانی بر صنعت غالب شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به این که قائم مقام و معاون پارلمانی و بسیاری از مدیران دیگر وزارتخانه از وزارت بازرگانی سابق انتخاب شدند اظهار داشت: این که ادغام کار درستی بوده یا غلط به عملکرد امروز وزارت صنعت و معدن و تجارت بستگی دارد.

شریف حسینی گفت: ادغام وزارتخانه ها درراستای کاهش تصدی دولت کار کارشناسی شده و درستی بود و ایراد به عملکرد وزارتخانه وارداست.

نماینده مردم اهواز درمجلس افزود:عملکرد وزارتخانه های ادغامی باید اصلاح شود و از نیروهای توانمند دراداره امور وزارتخانه باید استفاده کرد.

وی تصریح کرد: رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت اهواز کارشناس حقوق است و از بدنه سازمان بازرگانی آمده است ودید صنعتی ندارد و این خطری است برای صنعت استان محسوب می شود.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه جداسازی مجدد وزارتخانه های ادغامی هزینه زاست و نمی توان راه رفته را بازگشت گفت: از وزیر صنعت ومعدن و تجارت درباره عدم به کارگیری نیروی انسانی بخش صنعت سوال خواهم کرد و سوال بنده دردستور کار کمیسیون صنایع و معادن قراردارد.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.