نگاه نمایندگان مجلس، احزاب و کارشناسان سیاسی و حقوقی به مناظره انتخاباتی رسانه ملی

۱۶خردادماه،

مناظره سوم کاندیداها با رویکرد سیاسی برگزار شد، باشگاه خبرنگاران در تماس با شخصیت های سیاسی نظر آن ها را در خصوص عملکرد رسانه ملی در پخش مناظره ها جویا شد که مهم ترین محور سخنان آن ها را در زیر می خوانید.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ مناظره سوم کاندیداها با رویکرد سیاسی برگزار شد، باشگاه خبرنگاران در تماس با شخصیت های سیاسی نظر آن ها را در خصوص عملکرد رسانه ملی در پخش مناظره ها جویا شد که مهم ترین محور سخنان آن ها را در زیر می خوانید.
 
ابراهیم نکو نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد رسانه ملی در پخش مناظره ها گفت: عملکرد صدا و سیما در پخش مناظره ها قابل ستایش است و می طلبد تقدیرنامه ای از سوی ملت به صدا و سیما داده شود.
 
جوکار هم با بیاناینکه عملکرد صدا و سیما در پوشش مناظره ها بسیار مطلوب بوده است گفت: مناظره امروز ارائه دیدگاه ها را شفاف تر کرد.
 
جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای عملکرد صدا و سیما در پخش مناظره ها را عادلانه و منصفانه توصیف کرد. 

“کوثری” نماینده مجلس هم در خصوص مناظره سیاسی امروز کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مناظره سیـاسی نسبت به مناظره‌های پیشین چالش تر بود و موضوعات شفاف تر و واضح تر مطرح شد. وی در ادامه عملکرد رسانه ملی را حساب شده و بسیار خوب توصیف کرد.

“حقیقت پور” عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی طرفانه بودن مناظره سیاسی عنوان کرد: صدا وسیـما مناظـره سیاسی را خوب و بی‌طرفانه مدیریت کرد.وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم یک جلسه دیگر از مناظـره‌ها برگزار شود تا هزینه انتخـابات پایین بیاید.
 

“توفیقی” رییس ستاد انتخـاباتی عارف در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران برگزاری مناظـره امـروز را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بحث‌ها چالشی‌تر بود و نامـزدها توانستند دیدگاه‌های خود را با جزئیـات بیشتری مطرح کنند.

“رمضان شریف” مسئول روابط عمـومی کل سپـاه گفت: رسانه ملی بی‌طرفی خود را در پخش مناظـره‌ها با تقسیم بندی زمان بین کاندیـداها ثابت کرد.

این خبر در حال تکمیل است….


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.