نگاه ویژه شبکه خبر به اجلاس هسته ای ژنو

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شبکه خبر با توجه به آغاز دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه پنج به علاوه یک در ژنو، ۱۷۷۲ دقیقه از وقت شبکه را به این مذاکرات مهم اختصاص داد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ درطول مدت برگزاری اجلاس هسته ای ایران با گروه ۱ + ۵ در ژنو – این شبکه ۲۴۵ خبر مکتوب را به مدت ۴۴۱ دقیقه روی آنتن برد.

بنابر این گزارش، تعداد ۱۲۴۲ خبر زیرنویس / همچنین تولیدو پخش ۴۹ گزارش ویژه ومصاحبه خبری به مدت ۹۸ دقیقه و تولید ۶ تفسیر خبر به مدت ۲۴ دقیقه از دیگر تولیدات این شبکه بین المللی بود.

این گزارش می افزاید: در فواصل زمانی مختلف و بنا به اهمیت برگزاری اجلاس هسته ای شبکه بین المللی خبر ۲۵ ارتباط زنده با خبرنگار اعزامی خود به ژنو برقرار کرد که مدت زمان آن ۱۸۶ دقیقه بود.

همچنین برگزاری ۹ گفتگوی ویژه روز خبری، دو برنامه ۱۲۰ دقیقه‌ای و ۴۹ میان برنامه به مدت ۲۴۸ دقیقه از دیگر برنامه‌های ویژه شبکه خبر در خصوص اجلاس هسته ای ایران با گروه پنج به علاوه یک بود.

گفتنی است، اجلاس هسته ای ایران با گروه پنج به علاوه یک روزهای ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه با حضور وزیران امور خارجه ۵ کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و آلمان با ایران در ژنو سوئیس برگزار شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.