نگاه پست بانک به دفاترش خدمت، آبادانی و توسعه روستاهاست

فروردین ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره پست بانک گفت: اگر در دفاتر پست بانک به درستی سرمایه گذاری شود سود و منافع خوبی خواهد داشت و نگاه پست بانک به دفاترش خدمت و آبادانی روستاها را به دنبال دارد.

فراهانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، افزود: سیستم بانکی کشور دفاتر پست بانک را مورد هدف جدی قرار داده و معتقد است اگر این دفاتر به درستی سرمایه گذاری، هدایت و حمایت شود سود و منافع خوبی خواهد داشت ولی نگاه پست بانک به دفاتر مذکور در واقع خدمت، توسعه و آبادانی روستاهاست که بایستی این دفاتر توسط پست بانک حفظ و حمایت همه جانبه شود.

وی ادامه داد: دفاتر خدمات بانکی راکد را باید با نگاه خدمت، نگاه ماندگاری و نگاه ذخیره آخرت فعال نمود زیرا این کار سبب ایجاد اشتغال و توسعه و آبادانی در کشور می‌شود و حفظ اشتغال ایجاد شده در دفاتر ICT روستایی سراسر کشور نیز لازم و ضروری است.

فراهانی خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های فراوانی برای رسیدن به رسالت اصلی پست بانک وجود دارد که می‌توان با بهره گیری از امکانات موجود و با همدلی، همکاری، نظم و صبر و امید این امر را محقق ساخت.

نوی تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری در هر محیطی و یا هر دستگاهی یک اصل است و بدون آن هیچ دستگاهی نمی‌تواند پویا باشد در پست بانک نیز بایستی برنامه‌ها و خلاقیت‌های جدیدی را از بدنه آن با مشارکت ۳ هزار همکار و حتی کارگزاران، سهامداران و مشتری استخراج کرد و مورد استفاده قرار داد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.