نگرانی آمریکا و سلطنت های عربی از مرگ پادشاه عربستان

۱۵م آذر ،

یحیی قواسمی رئیس حزب ضد صهیونیستی فرانسه در این یادداشت که در پایگاه اینترنتی این حزب با موضوع «آیا پادشاه عربستان سعودی مرده است؟» انتشار یافته است نوشت: زنگ اخطار در ستادهای ارتش آمریکا و عربستان سعودی به صدا در آمده است و بسیار ضروری است که برای انتقال قدرت و سازش (در عربستان سعودی) راه حلی پیدا شود. خاندان آل سعود احتمال دارد از هم بپاشد زیرا در ریاض بوی جنگ برادرکشی برای رسیدن به قدرت به مشام می رسد. اکنون غرب و آمریکا و اسرائیل برای حضور در این ماجرا که احتمال دارد از کنترل آنها رها شود همه کار می کنند.

 بر اساس جدیدترین خبرها بدست آمده از عربستان سعودی، برای اینکه خبر مرگ پادشاه تا زمانی که بین عربستان سعودی و آمریکا و اسرائیل توافقی حاصل شود سر به مهر باقی بماند هر کاری انجام می شود. خاندان پادشاهی عربستان به نظر می رسد به شدت دچار تفرقه و اختلاف شده است و مدعیان قدرت در این کشور بسیارند. در بین این مدعیان شخصیت هایی وجود دارند که می توانند اوضاع را تغییر و عربستان را در مسیر جدیدی قرار دهند. 

مرگ ملک عبدالله، بر اساس پیش بینی های اسلامی اتفاق ای است که ما را وارد مرحله جدیدی از تحولات و تغییراتی خواهد کرد که از قبل دربارهٔ منطقه ما اعلام شده است. امروزه همه نگاه ها به سمت ریاض چرخیده است. آمریکای اسرائیلی، غرب و کشورهای سلطنتی خلیج فارس از شدت اضطراب و نگرانی نفس هایشان را در سینه حبس کرده اند.همانگونه که حزب ضد صهیونیستی همواره اعلام کرده است، ما از شر صهیونیسم سعودی و کاخ کاغذی آن رها خواهیم شد و این فرآیند ادامه خواهد داشت.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.