نگرانی استقلالی ها از وضعیت پرسپولیس

اعضای تیم پرسپولیس در بازی های لیگ با مشکلات روبرو شدند و نتایج خوبی کسب نمی کنند این موضوع حتی از سوی استقلالی ها با واکنش روبرو شده است و با قرمزها ابراز همدردی کردند.

  به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اعضای قدیمی تیم استقلال اعلام کردند نگران وضعیت این تیم هستند زیرا قرمزها با شرایط ایده آلی که از نظر مهره با آن روبرو هستند، نتوانستند نتایج ایده آلی کسب کنند.وضعیت برای این تیم بسیار نامناسب است و مشکلات این تیم همچنان ادامه دارد و حل نشده است.
گفتنی است، استقلالی های قدیمی در خصوص شرایط این تیم، بیانیه صادر کردند و خواستار تغییر شرایط تیم حریف شدند زیرا ادامه این روند را به ضرر فوتبال ایران می دانند.پیش از این بحث استقلال و عدم نتیجه گیری این تیم نیز مطرح بود اما وضعیت استقلال ایده آل تر از قبل است اما در حال حاضر حواشی بسیار زیاد تیم پرسپولیس، مانع از نتیجه گیری این تیم شده است.
شایان ذکر است، قدیمی های تیم استقلال، با شرایط تیم حریف ابراز همدردی کرده و امیدوار هستند که این تیم به شرایط ایده آلی برسد و همیاری استقلال پیش برود به عقیده آنها این تیم نیاز به تقویت بیشتر دارد تا اوضاع برای اعضای این تیم از نظر روانی و روحی تغییر کند.
گفتنی است،، براساس عقیده اعضای تیم حریف، پرسپولیس به تقویت بیشتری نیاز دارد و رویانیان سعی دارد که این شرایط را بهبود ببخشد، اعضای تیم استقلال به مدیریت تیم اعلام کردند که هر کسی بخواهد دریغ نمی کنند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.