نگرانی فرکی از چمن مصنوعی شیراز

۲۳م اسفند ،

حسین فرکی اظهار‌کرد: فجر تیم جوان و با انگیزه‌ای است و به دلیل این‌که آن‌ها در خانه خودشان بازی می‌کنند و دنبال امتیاز می باشند، بازی کردن مقابل آن‌ها برای ما سخت است. ما نیز می‌خواهیم در کورس تیم‌های بالای جدول باقی بمانیم به همین دلیل، سه امتیاز را می‌خواهیم.

در گفت‌وگو با ایسنا وی ادامه‌داد: فجر، آغاز خوبی در لیگ داشت ولی در ادامه با از دست دادن بازیکنانش، از شرایط خوبش فاصله گرفت، به همین سبب آن‌ها هم مانند ما برای این دیدار انگیزه دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه‌ کرد: ما بعد از برد خوبی که برابر گهر به دست آوردیم، شرایط مناسبی داریم و اگر می‌خواهیم برای کسب سهمیه امیدوار باشیم، باید هر مسابقه برای ما حکم فینال را داشته باشد و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

وی در ادامه به زمین ورزشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: مصنوعی شدن چمن ورزشگاه‌ها اتفاقی است که در فوتبال ما در حال شکل‌گیری است. در حال حاضر علاوه بر ورزشگاه شیراز، ورزشگاه رشت هم زمین مصنوعی دارد و خیلی‌ها به این موضوع اعتراض کردند. به هر حال امیدوارم بازی کردن روی این زمین، حداقل برای ما مثبت باشد.

فرکی با اشاره به رسیدن عبدالله کرمی به این بازی، عنوان‌کرد: کرمی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود که خوشبختانه مشکل او برطرف شده است و می‌تواند در این بازی حضور داشته باشد ولی وضعیت آرش افشین هنوز مشخص نیست و باید منتظر نظر پزشک تیم بمانیم.

وی دربارهٔ کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر به ۱۶ تیم،‌ گفت: ما به لحاظ نیروی انسانی پتانسیل برگزاری لیگ با همین تعداد تیم را داریم اما به لحاظ سخت‌افزاری، برنامه‌ریزی و کمبود وقت، شرایط برگزاری لیگ با ۱۸ تیم را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه‌کرد: در نتیجه این عوامل سبب خواهد شد کیفیت مسابقات پایین بیاید اما با برگزاری لیگ با ۱۶ تیم، کیفیت رقابت‌ها بالاتر می‌رود و به همین دلیل موافق ۱۶ تیمی شدن لیگ هستم.

تیم فولادخوزستان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۶ روز جمعه (۲۵ اسفندماه) در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.