نگرانی از افزایش بازاریابی مواد مخدر در اینترنت/ به همکاری پلیس ایران دلخوش هستیم

آرشیو خبراجتماعی کد مطلب: ۹۸۸۳     

رئیس دفترمبارزه با مواد مخدر وجرم سازمان ملل درتهران درگفت وگو با پانا:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران درخصوص اقدامات این مرکز برای مقابله با بازاریابی در اینترنت برای مواد مخدر صنعتی گفت: در حال حاضر با کمک دانشگاه های اروپایی برنامه ریزی هایی را آغاز کردیم تا با تحقیقات گسترده برای بررسی این روند به نتیجه برسیم.

سه شنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۴:۲۸

آنتونی دلئو در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه مشکل امروز ما ترویج فرهنگ مصرفی مخدر صنعتی در اینترنت است، اظهار داشت: امروز در فضای مجازی خیلی ها هستند که اقدام به بازاریابی برای مصرف مواد مخدر صنعتی می کنند که همین امر باعث نگرانی ما شده است.

مدیرکل دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران با بیان اینکه موضوع بازاریابی مواد مخدر صنعتی در اینترنت در اروپا به سطح نگران کننده ای رسیده است، گفت: در حال حاضر با کمک دانشگاه های اروپایی برنامه ریزی هایی را آغاز کردیم تا با  تحقیقات گسترده برای بررسی این روند به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه این موضوع برای اولین بار در کمیسیون سازمان ملل متحد مطرح شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال رایزنی با کارشناسان هستیم تا مانع از گسترش پدیده بازاریابی مواد مخدر صنعتی در فضای اینترنت شویم، البته در این راستا نیز به همکاری پلیس ایران دلخوش هستیم.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.