نگران اتفاقات خارج از زمین هستم

جام جم آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر که روز چهارشنبه قرارداد نهایی را با مانوئل ژوزه سرمربی جدید این تیم امضا خواهد کرد، گفت: پرسپولیس امسال در زمین بسیار قدرتمند است به شرطی که در خارج از زمین مشکلی برای تیم بوجود نیاورند که من از همین حالا نگران اتفاقات خارج از زمین در فصل جدید هستم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه جشن این باشگاه به مناسبت نیمه شعبان که با حضور پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر ، اظهار داشت: ما در ابتدا منتظر جواب دنیزلی بودیم اما وقتی وضعیت این مربی هنوز مشخص نبود، من با سایر گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدم. پس از این‌که متوجه شدیم دنیزلی نمی‌تواند به ایران بیاید صحبت‌های خود را با سه گزینه به طور جدی دنبال کردم.

وی ادامه داد: ما از میان سه گزینه‌ای که برای سرمربیگری باشگاه انتخاب کرده بودیم پس از نظرسنجی باشگاه و همچنین رای کمیته فنی به سمت مانوئل ژوزه رفتیم چرا که او هم از سوی هواداران و هم از سوی پیشکسوتان و کمیته فنی رای نخست را به دست آورده بود. اگر در توافق با این مربی تاخیری صورت گرفت به دلیل مبلغ پیشنهادی دو طرف بود.

مبلغ قرارداد ژوزه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار

رویانیان در پاسخ به این سوال که گفته شده مبلغ قرارداد ژوزه با پرسپولیس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت: اینطور نیست. اعلام این مبلغ اشتباهی بوده که صورت گرفته و مدیر روابط عمومی باشگاه به اشتباه این رقم را اعلام کرده است، در حالی که من با این مربی مذاکره کرده‌ام و او نباید درباره مبلغ صحبت می‌کرد. مبلغ قرارداد ما با ژوزه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است، هرچند در فوتبال کسی از مبلغ قرارداد صحبت نمی‌کند اما ما صادقانه اینکار را می‌کنیم و می‌گوییم رقم قرارداد مربی‌ای که آورده‌ایم چقدر بوده است. اگر نگوییم می‌گویند چرا نگفتی و حالا هم که اعلام کرده‌ایم حتما می‌خواهند به ما بگویند نباید می‌گفتید.

خبرنگاری از مدیر عامل پرسپولیس پرسید آیا ژوزه بامداد چهارشنبه وارد ایران می‌شود یا خیر؟ که وی در پاسخ گفت: اینطور که شما نفوس بد می‌زنید من هم نگران می‌شوم که این مربی به ایران نیاید اما انشاالله او بامداد فردا وارد تهران می‌شود و فردا هم قرارداد خود را با او نهایی خواهیم کرد.

آغوش باز پرسپولیس برای خلعتبری

محمد رویانیان در ادامه درباره آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با خلعتبری هم گفت: آغوش پرسپولیس برای خلعتبری باز است. او بازیکن خیلی خوبی است و حق دارد که مبلغ خیلی زیادی بگیرد. اما خلعتبری مبلغ زیادی از ما خواسته، هرچند ما مبلغ پایین‌تری به او پیشنهاد داده‌ایم و از این قیمت پایین‌تر نخواهیم آمد.

وی درباره وضعیت «زاید» هم به ایسنا گفت: پرسپولیس خانه ایمون زاید است. این بازیکن از ما کمی پول خواسته اما ما به او اعلام کرده‌ایم که برای دریافت این پول به ایران بیاید.

رویانیان با انتقاد از سازمان لیگ گفت: متأسفانه پرسپولیس در نیم فصل اول باید شش بازی را خارج از خانه انجام دهد. من نمی‌دانم این قرعه کشی را از کجا درآورده‌اند،‌در حالی که برخی تیم‌های رقیب ما بازیهای بیشتری را در خانه انجام می‌دهند.

وی افزود: سوال دیگر من این است که چرا جام حذفی را حذف کرده‌اند. این جام فرصتی بود برای تیم‌های دسته یکی که خودشان را نشان دهند و بازیکنان ضعیفتری که در این لیگ حضور دارند بتوانند خودنمایی کنند. من می‌گویم اگر شما به خاطر ناراحتی کی‌روش این فرصت را از تیم‌های ضعیف می‌گیرید چطور به خاطر ناراحتی خدا و پاکسازی فوتبالیست‌ها لیگ را در ماه رمضان تعطیل نمی‌کنید.

رویانیان در پایان گفت: پرسپولیس امسال در زمین بسیار قدرتمند است به شرطی که در خارج از زمین مشکلی برای تیم بوجود نیاورند که من از همین حالا نگران اتفاقات خارج از زمین در فصل جدید هستم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.