نگران سرقت از صندوق عقب خودرو نباشید

این خبر امروز دوشنبه ۱۵آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

نگران سرقت از صندوق عقب خودرو نباشید

عصر خودرو : رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: هموطنان دیگر نگران سرقت صندوق عقب های خودروهایشان نباشند زیرا گروه سارقین در این جهت به طور کامل دستگیر شدند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران سرهنگ محمدیان گفت: با توجه به افزایش روزافزون سرقت صندوق های خودرو که بیشتر سبب سرقت لپ تاپ وسایل نقلیه می گشت سبب شد که تا دستورالعمل رسیدگی به آن اولویت های آگاهی قرار گیرد.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سر نموده ی این سارقین افزود: با توجه به بهره گیری و جمع آوری اطلاعات گسترده نسبت به چنین سرقت هایی مأمورین و کارآگاهان موفق به شناخت (اسماعیل – الف) سر نموده ی سارقان و خریدار سابقه دار لوازم مسروقه شدند که در قالب های ۲ یا ۳ نفره به صورت مجزا اقدام به سرقت از صندوق خودروها به شیوه ی زاغ زنی می شدند.
محمدیان در رابطه با دستگیری متهمان اذعان داشت: پلیس با تجمیع اطلاعات به دست آمده از سارقان، توانست (اسماعیل – الف) را در ۱۵ شهریور سال جاری در خیابان لرزاده دستگیر و به تبع آن در تلاش های بی وقفه و همه جانبه دیگر همدستان وی را به نام های مصطفی، الیاس، امیر، سعید، محمد و مرتضی در محدوده های خیابان خراسان، اتابک، منصور و ری دستگیر نمایند.
وی در خاتمه با اشاره به لوازم ضبط شده از این سارقین خاطر نشان نمود: در بازرسی از آنها صدها لوازم مسروقه اعم از ۱۰۰ دستگاه لپ تاپ کشور ضبط گردیده و نام بردگان در تحقیقات پلیسی به دهها فقره سرقت اعتراف نموده اند و بررسی هر چه بیشتر موضوع هنوز ادامه دارد.

دوشنبه ۱۵ آبان   ۱۳:۲۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.