نگهداری جسد شوهر به امید زنده شدن!

۰۱م آذر ،

یک زن روس مدت سه سال جسد همسرش را در خانه نگهداری کرد به امید اینکه وی دوباره زنده شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ممتازنیوز: یک زن روس مدت سه سال جسد همسرش را در خانه نگهداری کرد به امید اینکه وی دوباره زنده شود.

کمیته محلی تحقیق منطقه یاروسلاو در ۳۰۰ کیلومتری شمال شرق مسکو در بیانیه ای اعلام کرد: یک زن ساکن این منطقه مدت سه سال از ۱۴ اوت سال ۲۰۰۹ تا دوم ژوئیه سال ۲۰۱۲ جسد همسرش را در یک اتاق آپارتمان محل سکونتش نگهداری کرد در حالی که فرزندانش نیز با وی زندگی می‌کردند.

بیوه زن از فرزندانش می خواست هر روز به اتاقی که جسد پدرشان در آن بود رفته و با وی حرف بزنند. در عین حال، زن به کودکان می گفت سوپی را که پخته بود به خورد پدرشان بدهند.
اما مادر خانواده خودش هرگز به داخل این اتاق نمی رفت زیرا بیم داشت که حضور وی مانع از زنده شدن دوباره شوهرش بشود. پدر خانواده که یک میسیونر مذهبی فرقه اوانژلیک بود در پی یک بیماری طولانی در خانه اش فوت کرده بود.

آنها در این مدت از اسپری های خوشبوکننده برای از بین بردن بوی جسد در حال تجزیه استفاده می‌کردند.

این کمیته در بیانیه اش افزود: هنگامی که خانواده تصمیم گرفت به شهر دیگری در منطقه یاروسلاو نقل کند، دو کودک خانواده که دختربچه هایی ۱۴ و ۹ ساله می باشند تصمیم گرفتند جسد پدرشان را از سر باز کنند. آنها جسد پدر را در پلاستیکی پیچیده و آن را داخل بیشه های نزدیک به خانه شان رها کردند.

با کشف جسد پلیس منطقه یاروسلاو تحقیقاتی را آغاز کرد و به این ماجرا پی برد. اکنون کمیته تحقیق منطقه یاروسلاو دستور داده است تا بیوه زن تحت آزمایش های روانی قرار گیرد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱ آذر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , امید زنده شدن, جسد همسر, زن روس, شوهر


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.