نیازی به لابی نیست به اسپیلبرگ می‌گوییم نخل را به فرهادی بدهد!/ خانه سینما تا سه ماه دیگر باز می‌شود

اختصاصی هنرآنلاین/ شمقدری مطرح کرد

معاون سینمایی وزیر ارشاد گفت: این بار نیاز به لابی نیست و به اسپیلبرگ می‌گوییم نخل طلای کن را به اصغر فرهادی برای قبل اهدا کند!

جواد شمقدری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری هنر ایران در خصوص موفقیت فیلم فرهادی در کن گفت: من امیدوارم این فیلم آن گونه شایسته است مورد توجه قرار بگیرد.

او ادامه داد: به فرهادی دستمریزاد می گویم، فیلمش را بسیار دوست داشتم و برایم ارزشمند است که دچار از هم گسیختگی فرهنگی نشده است و فیلمی صد درصد ایرانی با احترام به کشورمان ساخته است، ایشان افتخار کشور ما در عرصه فیلمسازی می باشند.

شمقدری دربارهٔ منحل شدن جشنواره یاس که این روزها بعد از استعفای دبیرش “عباسیان” نقل محافل سینمایی است گفت: حضور این جشنواره مهم است و نباید مهم بودنش را نادیده گرفت اما باید بگویم زمان برگزاری اش با توجه به برگزاری انتخابات در کشورمان مناسب نبود، بنابراین تصمیم را گرفتیم تا اطلاع ثانوی جشنواره یاس برگزار نشود.

معاون سینمایی ارشاد در خصوص استعفای عباسیان گفت: متاسفانه برای مطبوعات این سئوال پیش آمده است که آیا آقای عباسیان قبلا استعفا داده بودند یا به یک باره تصمیم به ترک سمتشان گرفتند؟ در خصوص همه این سئوال ها باید بگویم در کلیت ماجرا هیچ تاثیری ندارد خبر واقعی این است که ایشان دیگر در سمت قبلی خود مشغول کار نیستند.

شمقدری دربارهٔ لابی کردنش برای گرفتن نخل طلا گفت: نیازی به لابی نیست با اسپیلبرگ صحبت می کنیم و او نخل طلا را به آقای فرهادی اهدا می کند!

او در پایان گفت: با توجه به اینکه اسپیلبرگ رئیس هیئت داوران است و فرانسوی است بدیهی است با مشکلاتی که بین فرانسه و امریکا وجود دارد اکثر جوایز به فرانسوی ها تعلق بگیرد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.