نیازی به مربی خارجی ندارم، به مربی خودی امکانات بدهید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

سجاد هاشمی گفت: برای کسب موفقیت و رکورد گیری تازه نیازی به مربی خارجی ندارم و معتقدم با مربی خومد در صورت دادن امکانات مورد نیاز می‌توانم رکوردهای خوبی را بدست آورم.

سجاد هاشمی در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان فدراسیون دو و میدانی این روزها به دنبال جذب مربیان خارجی می باشند و این موضوع یک امر پیچیده برای آنان نشده است تا بتوانند بهترین ها را برای ورزشکارانشان به خدمت بگیرند.

وی در ادامه افزود: به نظرم مسئولان فدراسیون دو و میدانی به جای اینکه درگیر جذب مربیان خارجی باشند به دنبال بهترین مربیان داخلی باشند و با دادن امکانات مورد نیاز به آنان در رشد دو و میدانی کارانمان بکوشند.

دونده تبریزی کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه ما مربیان داخلی بسیار خبی در دوهای سرعت داریم که میتوانند بسیار به ما کمک نمایند بنده و رضا قاسمی هر دو زیر نظر مربیان داخلی تمرین میکنیم و توانسته ایم رکوردهای خوبی را در کنار این مربیان بدست آوریم.

وی افزود:مسئولان فدراسیون دو و میدانی اگر به همان اندازه که به مربیان خارجی بها می دهند به مربیان داخلی بدهند به طور حتم موفقیت چشمگیری خواهیم داشت من تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربی ام پیگیری میکنم و علاقه به داشتن مربی خارجی ندارم و از مسئولان می‌خواهم تنها به امکانات مورد نیاز مربی ام را در اختیارش قرار بدهند و به برنامه های آن توجه داشته باشند.

هاشمی در خصوص حضورش در مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: متاسفانه پس از بازیهای المپیک ۲۰۱۲ درگیر یکسری مشکلات شخصی بودم و نتوانستم تمریناتم را پیگیری کنم و پس از گذشت سه ماه تمریناتم را آغاز نموده ام و با توجه به اینکه در شرایط آمادگی مطلوب نمی باشم و نمی‌توانم رکورد خوبی را از خود به جای گذارم در این مسابقات شرکت نمی کنم.

وی افزود: با حل مشکلاتمان خوشبختانه حدود ۳ هفته است که تمریناتم را با جدیت تمرکز بالا پیگیری می‌کنم تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هند، با آمادگی بالایی حاضر شوم و بتوانم در این مسابقات طلایی شوم.

وی ادامه داد: امیدوارم ورزشکاران کشورمان در مسابقات غرب آسیا خوش بدرخشند با کسب مدال های رنگارنگ به ایران بازگردند.

دونده طلایی کشورمان در خصوص ظابطه مند شدن حقوق ورزشکاران دو و میدانی اظهار داشت: متاسفانه پس از بازگشت از بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن هنوز حقوقی از فدراسیون دو و میدانی دریافت نکردم و اطلاعی در خصوص قانونی شدن حقوق و مقدار آن ندارم.

هاشمی تصریح نمود: طرح قانون مند شدن حقوق ورزشکاران از سوی مسئولان فدراسیون طرحی بسیار عالی است و امیدوارم این قانون مندی در همهی موارد رعایت گردد.

وی افزود: به طور حتم اجرای این طرح میزان انگیزه ورزشکاران رادر رکورد گیری و مقام آوری ارتقا میدهد و می توانند در ارتقا سطح دو و میدانی کشورمان موثر باشد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.