نیروهای مسلح کردستان اقتدار خود را نمایش گذاشتند

به گزارش ایرنا، در این مراسم که همزمان با سراسر کشور در بلوار آزادگان شهر سنندج برگزار شد، یگان‌های نمونه ارتش، بسیج، سپاه بیت‌المقدس، مرزبانی و انتظامی از مقابل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه سان رژه رفتند.

رژه یگان‌های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان از دیگر برنامه‌هایی بود که صبح امروز در سنندج در راستای گرامیداشت هفته دافع مقدس برگزار شد.

در این آیین افتخار آمیز، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در کردستان، با گام های استوار خود در این رژه بار دیگر لرزه به جان بدخواهان این سرزمین انداختند و با صلابت خود به مردم منطقه امید، امنیت و آرامش بخشیدند.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، فرمانده انتظامی، فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس، فرمانده مرزبانی و اعضای شورای تامین استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گرامی داشته شد.

مردم ولایتمدار استان کردستان با حضور پرشور خود در کنار فرزندان برومند این دیار در این مراسم زیبا به این قدرت و عظمت نیروهای مسلح می‌بالند و آن را افتخاری برای خود می‌دانند.

گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های سقز و مریوان حاکی از ان است که مراسم سان و رژه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این دو شهرستان نیز برگزار شده است.

۵۳۳/۷۳۵۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.