نیروی انتظامی با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی می کند

سردار سرتیب ‘اسماعیل احمدی مقدم’ روز پنجشنبه درحاشیه مراسم رژه پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان مازندران در خزرشهر فریدونکنار در جمع خبرنگاران همچنین بیان کرد: هماهنگی های لازم با اصناف برای پذیرایی مسافران و گردشگران و یا کسانیکه بیمارو یا به نوعی دارای عذر شرعی هستند، شده است.

وی تاکید کرد : اما با مسافران و گردشگران و نیز کسانیکه دارای عذر شرعی و یا بیمارهستند ، اگر روزه خواری علنی کنند به علت کم توجهی و غفلت و روزه خواری در ملا عام د، به شدت برخورد خواهد شد.

وی به تعطیلی طرح های سالمسازی دریا در ایام ماه مبارک رمضان در مازندران اشاره کرد و اظهارداشت: تعطیلی طرح ها با تصمیم مقامات محلی صورت می گیرد و نیروی انتظامی مجری برنامه های آنها خواهد بود.

وی اظهارداشت: امروز دریابانی گیلان و مازندران گزارش مناسبی از وضعیت سواحل دریا ارائه دادند که رشد خوب در خدمات رسانی به مردم با مشارکت دستگاههای محلی و امدادی را در راستای تامین امنیت جامعه نشان می دهد ولی هنوز به وضعیت مطلوبی دست نیافته ایم.

وی به افزایش کشفیات مواد مخدر در مازندران نسبت به دیگر استانهای کشور خبر داد و گفت: این استان جزو استانهای برتر در کشف مواد مخدر است .

وی ابراز امیدواری کگرد که با اجرای قانون جدید شاهد افت تولیدات مواد مخدر صنعتی در کشور باشیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر قاچاق مواد مخدر از کشور به خارج کنترل شده است و در غرب کشور اقدامات نیروی انتظامی تشدید شده تا از صدور مواد مخدر جلوگیری شود.ک/۲

۷۳۲۸/۴۰۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۲۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.