نیروی دریایی ارتش ایران سبب آرامش و امنیت در منطقه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

رئیس جمهورگفت : حضور مقتدرانه نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهـای منطقه ای و بین المللی تحسین همگان را برانگیخته است .

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، آقای احمدی نژاد درجمع کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : امـروز نیـروی دریایی ارتش سبب آرامش و امنیت در منطقه  و نشان دهنده توانمندی های مهندس های ایرانی است .
رئیس جمهور تصریح نمود : ایرنیان در طول تاریخ همواره نشان داده اند که مهاجم و نمی باشند اما مدافعان بسیار خوبی می باشند و امروز در صورت هرگـونه تهدیدی پای متجاوزان را قطع و نام متجاوزان را با ننگ در تاریخ ثبت خواهند نمود .
وی با اشاره iبه حضور ناوهای کشورهای خارجی در خلیج فارس افـزود : این کشورهـا در تـأمین امنیت منطقه ناتوانند و از جنگ هم سودی نمی برند و تنها راه این کشورها  همراهی و دوستی بـا ملت بـزرگ ایران است .
وی گفت : نام تاریخی خلیج فارس بزرگتر و با شکوه تر از آن است که با چند مصاحبه و کنفرانس ، این نام سه هزار ساله تغییر کند .
آقای رئیس جمهور گفت:ملت ایران همواره امنیت خلیج فارس را تامین نموده است و حضور کشورهای بیگانه هواره سبب نا امنی در این آبراه بوده است .
وی گفت : یکتاپرستی ، تمـدن سازی ، نگـاه جهانی ، پـرهیز از نژادپرستی و قوم گرایی ، صلح دوستی از ویژگی های ملت ایران در طول تاریخ است .
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.