نیروی هوایی وارد جنگ الکترونیکی شده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر خلبان هوشنگ نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم نمادین بیعت پرسنل و کارکنان نیروی هوایی با حضرت امام خمینی ۰ره) که در مدرسه علوی برگزار شد، اظهار داشت: در استانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که در آن حماسه عظیم باشکوه ۱۹ بهمن بار دیگر تکرار می‌شود تا یادآور همت غیورمردان نیروی هوایی در بیعت با رهبر انقلاب باشیم.
 
وی افزود: ۳۵ سال پیش در چنین روزی نیروی هوایی در خط امام اولین واحد نظامی بود که با تشخیص صحیح راه حق از باطل دعوت رهبر انقلاب را لبیک گفته و تا پای جان در این مسیر ایستادگی کرد.
 
امیر خلبان نصیرزاده تصریح کرد: تصمیم بیعت با امام خمینی (ره) یک شبه اتخاذ نشد و ریشه‌های عمیقی داشت که باید بررسی شود.
 
وی گفت: خلبانان نیروی هوایی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آگاهانه و دلسوزانه با تلاش شبانه روزی اجازه ندادند خللی ایجاد شود و موجبات نگرانی را برای ملت ایران فراهم آورند و نیروی هوایی به تنهایی وارد عرصه نبرد شد.
 
جانشین هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: نفوذ در عمق خاک عراق و نزدیکی مرز اردن یکی از افتخارات بی‌نظیری به حساب می‌آید که تاکتیک‌های نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس می‌تواند در دانشگاه‌ها مورد تدریس قرار گیرد.
 
امیر خلبان نصیرزاده تصریح کرد: نیروی هوایی به عنوان کارآمدترین نیروی نظامی است که در منطقه و جهان آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تهدیدات دشمن بوده و میثاق با امام و رهبری بسته و خود را متعهد می‌داند که مانند دوران دفاع مقدس آماده جانبازی و حراست از مرزهای ایران باشد.
 
وی افزود: نیروی هوایی پا را فراتر از مرزها نهاده و با طراحی و ساخت و پیچیده پردازی و تجهیزات پیشرفته به جنگ الکترونیکی وارد شده است.
 
معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: نیروی هوایی ایران توانسته مراتب ترقی خود را در زمینه‌های علمی، آموزشی طی کند و سایر دستاوردهای نیروی انسانی با تولید، نوسازی، بهینه سازی تجهیزات باید به نیروی مدرن تبدیل شود.
 
امیر خلبان نصیرزاده تصریح کرد: نیروی هوایی توانست علاوه بر حضوری پرثمر در عرصه نظامی علیه مواضع دشمن با ایجاد لایه‌های حفاظتی و حراست از مراکز حساس این مرز و بوم مانع بروز هرگونه رکود در اقتصاد کشور در زمان جنگ شود. 
 
وی افزود: در دوره سازندگی نیز با تلاش متعهدانه کارشناسان این نیرو در مراکز معتبر دانشگاهی غبار وابستگی از چهره هوایی کشور زدوده شد که امروز در عرصه آموزش و دستاوردها به قله های خودکفایی دست یافته ایم.
 
معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش در شرایطی ماهیت انقلاب خود را به مرحله ظهور رساند که مستشاران آمریکایی کشور را ترک کرده بودند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.