نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا

تیم‌های پاری سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی هم به شدت دنبال جذب این مهاجم توانمند هستند اما به نظر می‌رسد شانس کاتالان‌ها بسیار بیشتر باشد. دنی آلوس ستاره برزیلی بارسا ابراز امیدواری کرده بود که نیمار به بارسا بپیوندد و عنوان کرده بود که دیدن نیمار در کنار مسی در بارسلونا می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد.

 فارس: رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که ستاره برزیلی سانتوس بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است.

نیمار ستاره جوان و برزیلی سانتوس بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است.

ستاره ۲۰ ساله تیم ملی برزیل سال گذشته موفق شد به همراه باشگاهش سانتوس قهرمان لیبرتادورس شود و با ۶ گل زده عنوان بهترین بازیکن پیکارهای باشگاهی آمریکای جنوبی را بدست آورد.

درخشش این ستاره برزیلی باعث شده است که از سال ۲۰۰۹ تیم‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند و این مهاجم تاکنون به پیشنهادهای اغواکننده این تیم‌ها جواب مثبت نداده است.

پیش از این برخی رسانه‌ها از توافق سال گذشته سانتوس با باشگاه بارسا گزارشی را منتشر کرده بودند که او در پایان سال ۲۰۱۲ پیراهن آبی و اناری را خواهد پوشید.

پس از اعلام این اخبار البته نیمار اعلام کرد که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ که کشورش میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود اقدام به ترک برزیل نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد این ستاره جوان تصمیمش تغییر کرده است.

آنچه رسانه‌های اسپانیایی گزارش کرده‌اند نشان از این دارد که نیمار از فروش دوست صمیمی خود گانسو به سائوپائولو که هفته گذشته رخ داد، ناراحت است و به همین دلیل تصمیم دارد تا سانتوس را ترک کند.

تیم‌های پاری سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی هم به شدت دنبال جذب این مهاجم توانمند هستند اما به نظر می‌رسد شانس کاتالان‌ها بسیار بیشتر باشد.

روز گذشته نیز دنی آلوس ستاره برزیلی بارسا ابراز امیدواری کرده بود که نیمار به بارسا بپیوندد و عنوان کرده بود که دیدن نیمار در کنار مسی در بارسلونا می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد.

نیمار ۲۰ ساله تاکنون در ۲۳ دیدار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و ۱۳ گل به ثمر رسانده است و در مقابل لیونل مسی ستاره آرژانتینی ۷۳ بازی ملی انجام داده و موفق شده ۲۳ بار دروازه حریفان را باز کند.

در مقایسه بازی‌های ملی که نیمار بهتر از مسی عمل کرده در دیدارهای باشگاهی ستاره آرژانتینی فوق‌العاده بوده است.

مسی در پیکارهای باشگاهی ۱۷۵ گل در ۲۱۹ بازی زده است و در مقابل نیمار ۴۸ گل در ۹۸ بازی به ثمر رسانده است.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.