نیمار: مسی غیر قابل مقایسه است

۲۲م دیماه ،

220056hp2.jpg

ستاره جوان سلسائو با تمجید از لیونل مسی گفت: مسی با هیچ بازیکنی قابل مقایسه نیست. وی همچنین گفت دوست دارد روزی زیر نظر پپ گوآردیولا کار کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمار مهاجم برزیلی سانتوس، مسی را یک مهاجم خارق العاده توصیف کرد که هیچ کس نمی‌تواند با او مقایسه شود.

بهترین بازیکن لیگ برزیل در سال ۲۰۱۲ با تمجید از لیونل مسی گفت: توپ طلا به کسی رسید که سزاوار آن بود. زیرا در حال حاضر هیچ کس با مسی قابل مقایسه نیست. مسی شایسته دریافت جایزه مرد سال بود. او در فصل قبل همه کار کرد و هیچکس غیر از او سزاوار دریافت جایزه مرد سال فوتبال جهان نبود.

نیمار که در چند وقت اخیر، بحث رفتنش به بارسلونا داغ شده بود، گفت: هیچ توافقی بین سانتوس و بارسلونا بر سر انتقال من به کاتالان صورت نگرفته است. من تا سال ۲۰۲۲ با سانتوس قرارداد دارم و از بودن در سانتوس رضایت کامل دارم، زیرا سانتوس باشگاه بزرگی است.

مهاجم برزیلی در پایان گفت: در حال حاظر هدفم موفقیت با برزیل و سانتوس است و به هیچ تیمی در اروپا وابسته نیستم و با هیچ کدام از آنها مذاکره ای نداشتم. زیرا باشگاه‌های بزرگی در اروپا وجود دارند. اما دوست دارم یک روز زیر نظر پپ گوآردیولا کار کنم زیرا او مربی بزرگی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.