نیمه اول بازی های آسیایی:گلایه های قلعه نویی از رحمتی و ساموئل و گل قاضی/تراکتور ۲ گل خورد یکی زد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – شروع بازی سوم آسیایی استقلال هم در فصل جدید چندان خوشایند نبود.

به گزارش ممتاز ؛ در همان دقایق ابتدایی بازی استقلال و الجزیره امارات بود که تیم اماراتی به گل دست یافت. درحالی که استقلال حمله می کرد یک ضد حمله از دو بازیکن خارجی تیم اماراتی و توپ قاپی آنها از امیرحسین صادقی سبب شد تا سازمان دفاعی استقلال به هم بریزد. لحظه ای بعد دروازه استقلال باز شده است. گل توسط بارادا به ثمر می رسد. بازیکنی قلعه نویی قبل از مسابقه او را خطرناک ترین یار حریف نامیده بود. او بعد از این گل که خیلی مدرسه ای وارد دروازه رحمتی شد ، ساموئل را خطاب قرار داد و انتقاد داشت. انتقاد از اینکه چرا پشت دفاع را پوشش نداده است. فریادهایش درحالی که با گلایه خطاب به ساموئل بود را خیلی راحت در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی می شد شنید.

البته این گل را محمد قاضی در دقیقه ۱۹ با ضربه سری که کم از شوتی محکم نداشت جبران کرد و کار مساوی شد اما این زوج خارجی بنای شان آزار استقلال بود. بارادا که یار ثابت تیم ملی مراکش است ، در ادامه هم یکبار ۳ یار استقلال را مثل آب خوردن جا گذاشت و رحمتی را برای گرفتن شوتش به چه کنم انداخت تا قلعه نویی فریادهایش این بار خطاب به او باشد. در این نیمه طرفداران لطف کردند و به عکس خیابان های شبیه به منطقه جنگی تهران حتی یک ترقه کوچک هم در نکردند تا دیگر اعتراضی نباشد و البته یک بار هم حنیف خیلی تمیز از خجالت یار اماراتی در آمد.

در بازی همزمان و در همان نیمه اول اما در امارات ، تراکتوری ها در یک بازی حساس از العین دو گل خوردند و یک گل هم زدند البته آنها یکبار هم بدشانس بودند که توپ شان به تیر دروازه خورد. تک گل تراکنورسازی در نیمه اول را میلاد فخرالدینی به ثمر رساند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.