نیمه تمام ماندن نیمی از طرح‌های مسکن مهر کشور

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵۰ درصد از طرح های مسکن مهر کشور به صورت نیمه تمام باقی مانده که تکمیل آنها از سیاست‌های دولت بازدهم است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سید محمد پژمان – مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن – با بیان اینکه ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی تعداد بسیاری طرح مسکن مهر در کشور آغاز شده و بخش عمده‌ای نیز نیمه تمام مانده است باید تکمیل و به متقضیان تحویل داده شوند.

وی اولویت اول دولت را اتمام طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر عنوان و اظهار کرد: اگر در کنار این طرح‌های نیمه تمام، کار تازهی را آغاز کنیم به طور قطع این کار منطقی به حساب نیست.

پژمان تصریح کرد: ضمن اینکه برنامه‌ریزی تازهی داریم برای ادامه راه با تصحیحاتی که نسبت به این اقدام داریم و تجربیاتی که کسب کرده‌ایم، ظرف چند ماه آینده برای تامین مسکن اقشار متوسط و پایین‌تر جامعه برنامه‌ریزی‌های تازه را اعلام می‌کنیم لذا هم اکنون تمام انرژی خود را برای اتمام این طرح‌ها به کار گرفته‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر دولت قبل هم در جریان کار بود سعی می‌کرد نواقص را برطرف کند که در این زمینه نیز ما تجربه‌هایمان را جمع آوری کردیم و در نهایت با اصلاحاتی که انجام می‌دهیم برنامه خود را اعلام خواهیم کرد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.