نیمکت لرزان تیم ملی / پرونده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – جدایی امید نمازی دستیار کارلوس کروش از تیم ملی یکی از خبرهای مهم هفته گذشته فوتبال ایران بود.

به گزارش ممتاز؛ بعد از سیموئز، امید نمازی هم از تیم ملی جدا شد. جدایی نمازی در حالی اتفاق افتاد که هفته پیش هم خبر جدایی سیموئز دیگر دستیار کروش در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت. نمازی پس از جدایی از تیم ملی ایران گفت: «در این شرایط بهتر بود که در کنار خانواده ام باشم.من در زندگی ام یک سری اصول و برنامه دارم و به این نتیجه رسیدم که بودن در کنار خانواده ام بهتر است.» {ایـــنـــجـــا}

اما آیا مشکلات خانوادگی دلیل این جدایی بوده است؟خود نمازی این را تکذیب می کند و می گوید:«نه این طور نبوده است.من جمع بندی کردم و به این نتیجه رسیدم که در کنار خانواده ام باشم.حس کردم که خانواده ام بیشتر به من نیاز دارند.» او در پاسخ به این سوال که اما جام جهانی اتفاق مهمی است هم این واکنش را نشان داد:«می دانم و خودم هم خیلی سختی در این راه کشیدم.اما به این نتیجه رسیدم که اگر نباشم بهتر است.من کارم را در آمریکا ادامه می دهم.در ایران هم دستیاران خوبی هستند که به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهند شد.من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.»

کروش از کار امید نمازی ناراحت شده بود. او بلافاصله در واکنش به ترک اردوی تیم ملی توسط نمازی، در مورد این موضوع گفت: «او به دلیل غیرفنی اردو را ترک کرد. تا جایی که می‌دانم دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال پیگیر جدایی اوست اما بدون شک می‌خواهم بگویم که این شخص تیم ملی را رها کرده و شما هم نظر من را دربارهٔ کسانی که تیم ملی را رها می‌کنند، می‌دانید. به همین دلیل او دیگر جایی در تیم ملی نخواهد داشت. اگر قرار بود او مسئول گل‌میخ چیدن در تیم ملی باشد، تدارکات تیم هم می تواند این کار را انجام دهد. نمازی دیگر در کادر ما نیست، اما مطمئنا قوی‌تر از قبل خواهیم بود. چون تیم ملی باید فقط با افرادی کار کنند که از صمیم قلب اینجا باشند.»

بعدا مشخص شد که امید نمازی به دلیل مذاکره‌ای که با فدراسیون فوتبال آمریکا انجام داده بود ایران را ترک کرد. {ایـــنـــجـــا} او برای حضور در کادر فنی تیم ملی بانوان یا زیر ۲۱ سال آمریکا از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد تا به این روش جواب محبتی که کروش در حقش کرده بود را بدهد.

همان روز نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد که یک مربی کیک بوکسینگ به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است {ایـــنـــجـــا}. حضور مهدی صفایی، این مربی رزمی‌کار در کادر فنی تیم ملی باعث تعجب خیلی‌ها شده بود اما خود او گفت که در دنیا بسیاری از تیم‌ها مربی رزمی دارند! صفایی در گفت‌وگوی خود با خبرآنلاین گفت: «کار ما درگیری نیست، افزایش خودباوری است

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.