نیمی از ایستگاه‌های مخابراتی بمبئی غیرقانونی می باشند

۱۴فروردین۱۳،

 

به گفته "باسکار جادها"(Bhaskar Jadhav) مدیر توسعه در منطقه ماهاراشتا هند، حدود نیمی از ایستگاه‌های مخابراتی فعال در شهر بمبئی به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، او به قانون‌گذاران هند اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار مربوط به سال ۲۰۱۱ میلادی ۳۷۰۵ برج مخابراتی در شهر بمبئی وجود دارد که از بین آن‌ها ۱۸۳۰ برج مخابراتی به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند.
 
او در جمع مقامات بلندپایه هندی ادعا کرد که اگر این برج‌های مخابراتی به وسیله اوپراتور مربوطه غیرفعال نشوند، دولت هند برق مورد نیاز آن‌ها را قطع می‌کند.
 
او گفت: «ما نباید نقش ماموران قانونی پلیس هند که وظیفه کنترل این برج‌ها را دارند در نظر بگیریم. هم‌اکنون ۱۸۳۰ برج مخابراتی غیرقانونی در شهر بمبئی فعالیت می‌کنند. متاسفانه ماموران قانونی تاکنون نتوانسته‌اند جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرند و انرژی مورد نیاز این برج‌ها تا امروز برای آن‌ها تامین شده است».
 
کنترل ایستگاه‌های مخابراتی و مراکز ارسال و دریافت سیگنال‌های موبایلی در مناطق شهری یکی از وظایف اوپراتورهای هندی محسوب می‌شود. لازم به ذکر هست که حدود دو هفته قبل به اوپراتورهای موبایلی هند دستور داده شد ۸۰۰ برج مخابراتی خود را در شهر پاتنا مرکز ایالت بیهار غیرفعال کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.