نیمی از بازار در دست ایران خودرو

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

گروه صنعتی ایران خودرو با تدوین استراتژی جدید خودبرمبنای افزایش تولید، ‌ارتقای کیفی و تنوع در سبدمحصولات توانست به عنوان لیدربازار بیش از نیمی از سهم بازار خودرو های سواری و وانت درکشور را به خود اختصاص دهد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/02/0bd775354f5c45f713394ef8cf98aeca.jpg

ایران خودرو با تولید و عرضه ۲۱۱ هزارو ۹۰۷ دستگاه انواع خودرو سواری و وانت در پنج ماهه اول سال جاری، موفق به کسب ۵۴ درصد سهم بازارخودرو های سواری و وانت در کشور شد که این امر در سایه تداوم برنامه ها ی تحول گرای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و تلاشگران عرصه تولید بدست آمده است.

براساس این گزارش، این درحالی است که ایران خودرو در پنچ ماهه نخست سال گذشته ۹۰ هزارو ۸۸۳ دستگاه انواع خودرو سواری و وانت تولید کرده بود. این شرکت موفق شد در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۲۱ هزار دستگاه بیش تر از مدت مشابه سال قبل تولید کند و رشد۱۳۳ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

همچنین رشد تولید و فروش گروه صنعتی ایران خودرو بیش از هر چیز درپی ایجاد تحولات ساختاری وکاهش هزینه های سربار پدید آمده است.

شایان ذکر است در پنج ماهه نخست امسال خودروسازان داخلی در مجموع ۳۹۹ هزار و ۸۴۶ دستگاه سواری و وانت تولید کردند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲درصد رشد داشته است.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.