نیمی از سازمان‌ها تا سال ۲۰۱۷ ابری می‌شوند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

محققان مرکز تحقیقاتی گارتنر بررسی گسترده‌ای انجام داده‌اند تا دریابند که در دنیای فناوری اطلاعات، چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. در همین راستا تحولات و اتفاق‌های مربوط به عرصه سیستم‌های پردازش ابری توجه آن‌ها را به خود جلب کرده است. 
 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی itjungle، گارتنر در گزارش تازهی که منتشر کرده توضیح داده است که حدود نیمی از سازمان‌ها تا سال ۲۰۱۷ میلادی ابزارهای پردازش ابری چندگانه را مورد استفاده قرار می‌دهند. 
این مسئله به آن معنی خواهد بود که تا سال ۲۰۱۷ میلادی اتفاقات قابل ملاحظه‌ای در عرصه سیستم‌های پردازش ابری طی چهار سال آینده رخ خواهد داد. 
تحلیلگران گارتنر استفاده از ابزارهای پردازش ابری شخصی را اقدامی دانسته‌اند که حدود نیمی از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ طی چند سال اخیر سراغ آن‌ها رفته‌اند. این تحلیلگران هم‌اکنون بر این باورند که ابزارهای پردازش ابری چندگانه که در آن‌ها بعضی منابع به صورت داخلی مدیریت می‌شوند و بعضی منابع از طریق شرکت‌های خارجی عرضه کننده خدمات هدایت می‌گردند، این روز‌ها در جایگاهی قرار دارند که ابزارهای شخصی پردازش ابری ۳ سال قبل در آن حضور داشتند. اگرچه میزان استفاده از این ابزار‌ها هم‌اکنون کم است، اما انگیزه برای استفاده از آن‌ها بسیار بسیار است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.