نینجایی ترین روش جذب توریست +عکس

فروردین ۱۴۰۳

گردشگران معمولا به مناطقی سفر می کنند که دارای آب و هوای خوب یا مناظر بکر و دست نخورده باشد تا چند روزی آرامش پیدا کرده و از شلوغی و استرس های روزانه به دور باشند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، گشت و گذار و سفر به نقاطی از دنیا که تا به حال نرفته اید می تواند از جهات بسیاری جالب و هیجان انگیز باشد. یکی از دلایل سفر به نقاط تازه آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه است که این فرهنگ گاهی می تواند عجیب باشد.

“ناباری” شهری در ژاپن است که برای جذب توریست از روش های باستانی و سنتی استفاده می کند. آن ها برای آنکه توریست های بیشتری وارد شهرشان شود دانشگاه های آموزش نینجا درست کرده اند و توریست ها را تبدیل به نینجاهای واقعی می کنند.

از آنجایی که آوازه نینحاها در تمامی دنیا پر شده است هر کسی دوست دارد یکی از آن ها باشد تا با حرکات و تکنیک های حرفه ای از خود دفاع کند. در این دانشگاه ها تمامی قوانین نینجا طی چند جلسه به توریست ها آموزش داده می گردد.

افرادی که در این دانشگاه شرکت می کنند باید بعضی از کارهای سخت را انجام دهند که از مهمترین آن ها می توانیم به عبور از موانع سخت، انجام حرکات دشوار با چاقو و شمشیر و استفاده درست از ستاره های نینجا اشاره کنیم.

از زمانی که اولین دانشگاه در این شهر باز شده است رشد گردشگر در میان آن ها بالا بوده است. از آمار می توان نتیجه گرفت که بازگشت به قبل گاهی اوقات می تواند سبب رشد و حرکت به جلو شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.