نیوشا ضیغمی پیشنهادهای ویژه ای دارد

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: نیوشا ضیغمی، بازیگر شناخته شده سینما، به تازگی پیشنهادهای ویژه ای را در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی به دوستانش ارائه داده است. او در شروع این مطلب با عنوان «چند پیشنهاد برای دوستان عزیز» نوشته است: «برای دوستداران نقاشی و هنر مینیاتور یک پیشنهاد دست اول دارم. مجموعه آثار استاد فرشچیان که در کتابی نفیس جمع آوری شده و با کیفیتی قابل تامل از نظر چاپ در اختیار ما قرار گرفته است. آثاری که تماشای هر کدام از آنها می تواند ساعت ها وقت شما را بگیرد و خودتان متوجه گذر زمان نشوید در لذتی که با همنشینی آنها پیدا می کنید. تک به تک این نقاشی ها یک دنیا حرف دارد با شما و هر کدام خودش کتابی است که چیزهای زیادی را به آدم یاد می دهد. با اینکه بارها و بارها این کتاب را ورق زده ام اما هر بار که دوباره به سراغش می روم انگار بار اولی است که دارم با این همه زیبایی یکجا روبرو می شوم. دوست دارم شما هم از این لذت بی بهره نباشید.»

نیوشا ضیغمی پیشنهادهای ویژه ای دارد

بازیگر فیلم های «اخراجی ها»، «پرتقال خونی» و «گشت ارشاد» در ادامه به سراغ ادبیات داستانی رفته است و نوشته: «یک کتاب خوب هم برای کتابخوان ها پیشنهاد دارم. کتابی ساده و دوست داشتنی. مجموعه داستانک هایی به اسم «پلک» که آقای اسدالله امرایی آنها را جمع آوری و ترجمه کرده اند. داستان هایی که خواندنشان و اتفاقاتشان به اندازه یک پلک به هم زدن طول می کشد. پلک به هم زدنی که شاید خیلی از ما به همین سادگی از کنارشان رد می شویم و شاید حتی فکرش را هم نکنیم که چه اتفاقاتی در آن برایمان می تواند بیفتد. این مجموعه را هم از دست ندهید که کلی اتفاق را در خودش جا داده که هر کدام از ما می توانیم شخصیت اصلی آن باشیم.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. کیمیا عاشق والیبال:

    سوتفاهم پیش نیاد محمد موسوی نیستم چون محمد ودوست دارم نوشتم من کیمیا هستم

  2. سید محمد موسوی:

    نیوشا جونم خیلیم خوبه شما یه سر برید عکس های زن های بی حجاب والیبالیست هارو نگاه کنید خجالت خوب چیزیه عادل غلامی شهرام محمودی ارمین تشکری و……….. خجالت بکشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.