نیکبخت: باید به تصمیم جباری احترام گذاشت/ سپاهان اصلی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علیرضا واحدی نیکبخت می گوید کاپیتان این فصل استقلال مجیدی است و او دنبال کاپیتانی نیست!

علیرضا واحدی نیکبخت که پس از ۷ سال دوباره به جمع استقلالی‌ها پیوسته است، این روزها با انگیزه بسیاری در تمرینات شرکت می‌کند. او معتقد است که بازیکنان استقلال برخورد و رفتار خوبی دارند و همین موضوع انگیزه‌اش را بیشتر می‌کند. نیکبخت امیدوار است که تا آغاز لیگ به آمادگی کامل برسد و بتواند جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی‌ را بدهد. او که در بازی دوستانه مقابل دیناموکیف در ترکیب ثابت آبی‌ها قرار داشت در مورد اردوی اوکراین، وضعیت خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد. حرف‌های این بازیکن را می‌خوانید.

مثل این که اردوی خوبی در اوکراین داشتید؟

خدا را شکر همه چیز خوب بود و تمرینات خوبی هم انجام دادیم. ملی‌پوشان هم بعدا اضافه شدند و معمولا صبح و عصر تمرین می‌کردیم. تا آغاز لیگ به چند بازی تدارکاتی دیگر نیاز داریم تا کاملا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

می‌گویند دیناموکیف تا تیم اصلی‌اش بازی نکرد؟

در تیم‌های اروپایی تیم اصلی و غیراصلی نداریم و فاصله بازیکنان در این تیم‌ها بسیار کم است. تیم اصلی دیناموکیف یک روز قبل از دیدار با ما بازی کرده بود به همین سبب کادرفنی‌اش تشخیص داد از بازیکنان دیگر هم استفاده کند. آنها بسیار خوب بازی کردند ولی ما با حرفه‌ای‌گری توانستیم برنده شویم.

در حال حاضر درصد آمادگی‌ات چقدر است؟

اول از همه باید بگویم که به من اعتماد شده و بسیار‌ها فقط حرف می‌زنند. در این شرایط امیر قلعه‌نویی مرا به استقلال آورد و پارسال هم دنبال کارهایم بود که باید از او تشکر کنم. این درست که مدتی از سطح اول فوتبال ایران دور بودم ولی خوشبختانه در این مدت کوتاه آنقدر با من خوب رفتار شده که انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند. بازیکنانی مثل مجیدی، صادقی، رحمتی، برهانی و اکبرپور به من لطف داشتند و کمک می‌کنند تا بتوانم برگردم. الان آمادگی‌ام صددرصد نیست ولی به اندازه خودم آماده هستم و ۹۰ دقیقه در بازی با دیناموکیف به عنوان دفاع چپ بازی کردم.

ولی مثل این که بازی کردن به عنوان مهاجم یا بازوی چپ را بیشتر دوست داری؟

من تابع تصمیم سرمربی هستم و هرجا قلعه‌نویی بخواهد بازی می‌کنم، حتی اگر بخواهد دروازه‌بان می‌شوم. هر بازیکنی نفوذ کردن و گل زدن را دوست دارد ولی من تابع تصمیم سرمربی هستم.

فکر می‌کنی تا آغاز لیگ به آمادگی کامل برسی؟

مشکل خاصی وجود ندارد و باید فقط از لحاظ ذهنی خودم را آماده کنم. خوشبختانه طرفداران استقلال هم به من لطف دارند و روز اول گفتم که حق را به آنها می‌دهم که بابت جدایی من از این تیم ناراحت شده‌اند. امیدوارم با بازی‌های خوبم محبت آنها را جبران کنم.

در مورد قرعه استقلال در لیگ برتر چه صحبتی داری؟

بازی اول و دوم ما مقابل گسترش و فولاد است ولی اگر قهرمانی می‌خواهیم باید همه بازی‌ها را ببریم.

در مورد جدایی جباری چه صحبتی داری؟

من با جباری مدتی هم بازی بودم و معتقدم که هر بازیکنی مختار است که برای خودش تصمیم بگیرد. من معتقدم باید به تصمیم جباری احترام گذاشت و برایش آرزوی موفقیت دارم.

راستی فکر می‌کنی اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی چه تیمی است؟

سپاهان در این سال‌ها همیشه رقیب سختی برای استقلال بوده و فکر می‌کنم اصلی‌ترین رقیب ما در فصل تازه همین سپاهان باشد.

قرار است این فصل کاپیتان اول استقلال باشی؟

کاپیتان استقلال فرهاد مجیدی است نه من در ضمن من دنبال بازوبند نیستم بچه‌ها به من لطف دارند و در بازی با دیناموکیف بازوبند را به من دادند که البته بسیار‌ها چنین کاری را انجام نمی‌دهند

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.