نیکبخت: سه سال تقاص، مگر قتل کرده‌ام؟

گل: علیرضا واحدی‌نیکبخت، ستاره سابق پرسپولیس و استقلال همچنان از بازی کردن در لیگ برتر محروم است. او انتظار داشت که در رقابت‌های این فصل بازی کند ولی جلوی بازی نیکبخت را گرفته‌اند و او این روزها را به تلخی پشت سر می‌گذارد.
با این حال نیکبخت هیچ‌وقت توسط رسانه‌ها فراموش نمی‌شود و همیشه سوژه جالب توجهی به حساب می‌آید. او می‌گوید: «خیلی از روزنامه‌ها و سایت‌ها به من لطف دارند و عادل فردوسی‌پور هم به من لطف دارد. من آدمی نیستم که بخواهم از روی ضعیف‌ بودن حرف بزنم و خوشحالم که برای خیلی‌ها همچنان مهم هستم. البته به اندازه کافی دشمن هم دارم ولی از این که دشمن دارم خوشحالم چون این نشان می‌دهد مهم هستم ولی برای آنها هیچ ارزشی قائل نیستم.»

از نیکبخت در مورد دلایل بازی نکردنش سئوال می‌کنیم که او این‌گونه جواب می‌دهم: «من واقعاً دیگر خسته شدم و نمی‌دانم باید چه کار کنم. در این فوتبال سه سال تقاص پس دادم و در لیگ برتر بازی نکردم، امسال هم می‌خواستم بازی کنم ولی جلوی بازی‌کردنم را گرفتند. باز هم می‌گویم که تاوانش را پس دادم و مگر قتل کرده‌ام که باید این برخورد با من صورت بگیرد.»

نیکبخت در پاسخ به این سئوال که آیا در فدراسیون فوتبال پیگیر کارهایت نیستی، خاطرنشان می‌کند: «من خیلی از روزها به فدراسیون می‌روم و خودم هم دیگر نمی‌دانم چه مشکلی دارم. متأسفانه خیلی‌ها پشت سر من پنهان شده‌اند و اگر قرار به محرومیت و جریمه کردن بود من به تنهایی نباید تقاص پس می‌دادم. من مشکل این فوتبال نیستم و نمی‌دانم با بازی نکردن من چه چیزی درست می‌شود. در زندگی شخصی من یک اتفاق افتاد که تاوانش را پس دادم.»

ستاره سابق پرسپولیس و استقلال در قسمتی از حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند: «متأسفانه کثیفی‌های ورزش‌های دیگر خیلی بیشتر از فوتبال است ولی هیچ‌کس به آنها توجه ندارد. من مستحق این نبودم که به خاطر موضوعی که در زندگی شخصی‌ام اتفاق افتاد سه سال از بازی کردن در لیگ برتر محروم شوم. ناراحتی من از این بود که بعضی از بازیکنان که در لیگ برتر بازی می‌کنند انگشت کوچک من هم نیستند. با این حال برای من برخورد خوب مردم بسیار مهم است و باید از آنها تشکر کنم. به هر حال این شرایطی است که با آن مواجه شده‌ام و فعلا نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم.»
   


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. maryam:

    kheyli fogholade bud,mishe esme khaharaye 2gholu va maman alireza ro va inke alireza bache dare ya na ro ham vasam meil konid?mamnunam

  2. ساره (یکی از هواداران نیکبخت):

    آخه چرا باهاش اینکارارو میکنید مگه چیکار کرده؟
    درسته اشتباه کرده ولی پشیمونه از کارش این مهمتره!!!!

    برای حمایت از نیکبخت به این آدرس بیایید:

    nikbakhtalireza.blogfa.com/post/61

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.